Právě je 10 pro 2018, 03:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 406 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 29 lis 2018, 10:54 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Příspěvky: 574
Bydliště: Praha
Už jsem to tady psal, je to z důvodů emisí. Když je tepleji drží vyšší otáčky (s minimálním obohacením) než když je chladněji (s vyšším obohacením). Princip je jednoduchý, ty co si pamatují zařízení zvané karburátor a setkali se s případem, že jim prasklo lanko sytiče, tak by vám to vysvětlili. Dokud teploty nejsou nízké, tak stačilo v daném případě podržet pomocí plynového pedálu nebo ručního plynu motor po nastartování na 1500ot i bez sytiče. Počáteční obohacení se provedlo několikanásobným sešlápnutím plynového pedálu, pomocí čehož se do sání nastříkal benzín z akcelerační trysky.

_________________
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 406 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |