Právě je 19 lis 2018, 18:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 15 dub 2010, 21:44 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srp 2006, 09:11
Příspěvky: 358
Bydliště: Brno
darko píše:
kubiii píše:
Já teda na rovince řadím za 4 při 60, za 5 po 70, při méně mám už pocit, že motor trpí.

Dlouhodobou spotřebu mám, jak si lze prohlédnout v podpisu, necelých 8.6, což je hodnota přesně jak z techničáku. A to jezdím hodně krátkých tras, hlavně v zimě, kdy jsem rád, že jezdím pod 10 (samý šontačky a se studeným motorem). Po kliknutí na ikonu sprintmonitoru se spotřebou si můžete prohlídnout, jak mi to v kterým režimu žere (dodávám pro neznalé) - tankuju vždy do plné, takže je to přesné.

Ten zapalovací modul je ta černá krabička, ze které jdou káble ke svíčkám? Mám tam totiž taky prasklinu (vypadá to, že jen na plastu), jak se pozná, že není ok (mimo tebou popisované příznaky)???


mě na 5ku jede bez problému už od 60 kmh.V Multině jsou hodně krátké převody.Mám zato že 5 u multiply má stejný převodový poměr jako 4 u lepšího dvoulitru.
Ano,ten zapalovací modul je ta černá krabička s káblama od svíček.Nová stojí cca 3000 kč



Mám to jako darko, na 5° od cca 60ti a prasklou cívku taky. Přeplepil jsem ji průhlednou páskou a je to skoro 2 roky a bez problémů funguje dál (teda problémy s cívkou nebyly ani předtím).

_________________
1,6 16V BiPower


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 dub 2010, 22:28 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 úno 2007, 22:00
Příspěvky: 301
Bydliště: prostejov
ta moje cívka ale byla díky prasklině tak v špatném stavu(vlhkost,špína),že byla fakt na výměnu.To je to slavný Magnetti Marelli


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 dub 2010, 07:50 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006, 11:59
Příspěvky: 185
Bydliště: Zastávka u Brna
darko píše:
ta moje cívka ale byla díky prasklině tak v špatném stavu(vlhkost,špína),že byla fakt na výměnu.To je to slavný Magnetti Marelli

Aleale... Porad je lepsi MagnettiMarelli nez Bosch. Zeptej se STILOaku jake je rozdil v tom od koho ma jejich auto elektroniku.

_________________
Multipla 1.9 JTD 115k 12/2002, F127 0.9 1975, F127Sport 70HP 1.05 1980, Punto I. 1.2 8V 60SX 1995


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 led 2011, 22:20 
Offline
Začátečník

Registrován: 06 dub 2010, 19:25
Příspěvky: 3
Ahoj, všichni, po delší době stále zatím bez koupené ojetiny ať už jakékoliv značky. Neví někdo, jak ověřit u ojeté Multiply najeté km? Mám jednu předběžně na intrenetu vytipovanou, ale po téměř roční zkušenosti s objížděním a oťukáváním ojetin v ČR bez ověřených km nekupuji. Bohužel tohle auto v CEBII nemá žádný záznam o najetých km (údajně je dovezené z Německa), a ve Fiatu mi řekli, že neexistuje žádná firemní centrální databáze (tuším, že třeba Citroen jí má), nabídli mi , že jediná možnost je vyvolat chybu v řídící jednotce, která potom km indikuje, ale údajně to není úplně 100 procentně jisté (proč nenapsali). Existuje nějaký způsob, jak najeté km v tomto případě ověřit?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 led 2011, 22:55 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 úno 2007, 22:00
Příspěvky: 301
Bydliště: prostejov
bohužel jedině snad podle opotřebení interieru.po 150 tis. km jsou ošlapané pedály a poškrábaný plast kolem vnitřní kliky dveří.Podívej se taky na přední brzdové kotouče,po cca 130 tis. km jsou dost tenké a možná zvlněné.Zadní kola by neměla být výrazně do tvaru písmene A.Po 120 tis. také rádi ocházejí zapalovací kabely a modul zapalování.Zkus z malých otáček na 4ku přidat víc plyn.Auto nesmí vynechávat nebo škubat.Klima by měla být samozřejmě funkční (při teplotě nad nulou při zapnuté klimě musí kompresor alespon sepnout a točit se). Jinak mě nic nenapadá


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2011, 06:33 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 úno 2011, 09:07
Příspěvky: 204
Tak k modulu zapalování taky jsem ho měl prasklý koupil jsem starší kovový a super pokud jde o tu koupi tak jak ti rádi skontroluj opotřebení a tu klimatizaci je to pak zrada mne nejde doufam ze bude stačit naplnit jinak mam auto s klímou k ničemu

_________________
pánové nevím jak to, ale
5,88 kg/100km (8,24 l/100km)
samozřejmě,že CNG
mám nějaké úsporné auto :-)

tak se mi při těch krátkých trasách spotřeba lehce zvedla o 30 dkg alias 500ml


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |