Právě je 17 srp 2018, 10:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Brzy rozšířím řady Multiplistů
PříspěvekNapsal: 17 bře 2007, 17:52 
Offline
Začátečník

Registrován: 17 bře 2007, 17:35
Příspěvky: 1
Bydliště: Praha-Újezd n/Lesy
Zdravím Multiplodborníky, minulý týden jsme se s přítelkyní vážně nadchli pro novou Mplu, potom co jsme upustili od uvažovaného Dobla, Mpla je tak výjimečná, musíme ji mít, a za ty akční peníze co za ni chtějí, to se nedá odolat. Jen si nejsem zatím jist jestli benz. nebo diesel motor objednat?! Brzy se budeme chtít množit, taky stavíme, takže uvažuji o závěsu a do zaměstnání se mi také často hodí vozík. Bližší vztah mám k benzínu, ale ta 1.6 16V neutahá se s nákladem? díky za názor :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 bře 2007, 09:46 
Offline
Znalec

Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Příspěvky: 597
Ma.Mut píše:
Zdravím Multiplodborníky, minulý týden jsme se s přítelkyní vážně nadchli pro novou Mplu, potom co jsme upustili od uvažovaného Dobla, Mpla je tak výjimečná, musíme ji mít, a za ty akční peníze co za ni chtějí, to se nedá odolat. Jen si nejsem zatím jist jestli benz. nebo diesel motor objednat?! Brzy se budeme chtít množit, taky stavíme, takže uvažuji o závěsu a do zaměstnání se mi také často hodí vozík. Bližší vztah mám k benzínu, ale ta 1.6 16V neutahá se s nákladem? díky za názor :lol:


Zdravím Mamute,

pokud mužu mluvit za sebe, doporučím ti jednoznačně JTD, benzínová 1,6 je už pro prázdnou Multinu slabý motor - pro tak težké auto, nehledě ke spotřebě, pokud budeš chtít aby to trochu jelo, počítej kolem 9-10l a s vozíkem ještě víc. S JTD se dá jezdit za 5-6l samosebou taky za 7-8l, ale to je maximum. O krouťáku JTD nemluvě. Nicméně záporem u JTD je dražší servis - díly, ale u nového vozu je předpoklad že to prvních 100tis km nebudeš řešit. A jízdní vlastnosti mi přijdou u JTD mnohem lepší, zátah na 4 rychlost při předjíždění kdejakého dědka s ochcávkou je rozhodně znatelnější než u benzinu. Ale jak píšu, je to názor můj a ty se rozhodni sám. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2007, 23:15 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 úno 2007, 19:22
Příspěvky: 47
Bydliště: Bratislava
Novy diesel Multijet je vyborny, odporucam. A za terajsiu cenu nie je co riesit.

_________________
Multijet 141PS, 247 Nm, r.2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2007, 23:19 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 úno 2007, 11:31
Příspěvky: 10
Bydliště: praha
Zatím nemám multiplu, ale ty dnešní ceny nových, mě lákají! Jezdil jsem s různými auty, ale nejpohodlněji se jezdí s motory, které mají velký krouťák.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2007, 09:11 
Offline
Znalec

Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Příspěvky: 597
vlah píše:
Zatím nemám multiplu, ale ty dnešní ceny nových, mě lákají! Jezdil jsem s různými auty, ale nejpohodlněji se jezdí s motory, které mají velký krouťák.


No a vovovotom to je. V dnešní době není nutné mít tam za 6 sekund 100Km/h, ale dnes je potřeba mít motor, kterému když na čtverku naložíš, tak vyrazí směle kupředu. O tom je kroutící moment. Při předjíždění, při vyhrocených situacích, apod. Pro mě je tím pádem jakýkoliv turbo diesel výhodnější. Jooo, existuje jedna varianta a tou je oturbovaný benzínový motor, ale to už jinde jsme, to je jiná vesnice :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2007, 09:17 
Offline
Znalec

Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Příspěvky: 597
Do práce používám Transportéra s motorem 2,5 TDi 111 kW a zatím jsem nad míru spokojenej. spotřeba do 8l, a představte si ty borce v oktávkách co je maj nadupaný benzínovejma motorama když je předjíždí ve stoupacím pruhu v kopci ve 150 km/h plechová velká krabice :lol: a oni kdyby dali na plynový pedál cihlu víc z toho nevytlačí :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2007, 15:49 
Offline
Začátečník

Registrován: 20 úno 2007, 22:55
Příspěvky: 14
Tak já jsem si ji vyzvedl včera, funglovku stříbrnou Dynamic, 1,9 JTD s nějakými doplňky ( autoklima, volant v kůži atd... ). Dneska už jsem jí protáhl ( asi 300 km ), a fakt paráda. Malý problém mám s tím, že je to v kategorii N1 a tak nemohu sklápět zadní sedáky v zadní poloze, je tam ta přepážka. Vpředu mám lednici se skříňkou, ta se mi moc líbí. Jinak mám už ten nový tmavý interiér včetně palubky, taky super. Co mě ale neskutečně SERE je, že cyklovač na stěrače má jen jednu rychlost !!!! a zadní cyklovač vůbec není... :( No nic, tohle jen tak nerozdejchám... Jinak mám i nový budík kde je na display už graficky znázorněna teplota motoru. Motor, no to je prostě nádhera. 6ádný turbo efekt, bere prpstě od začátku a plynule. Akorát mě ještě ve Fiatu blbě zapojili rádio, jak vyndám klíček, vše se mi smaže, takže musím pořád ladit :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2007, 18:36 
Offline
Znalec

Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Příspěvky: 597
Danb píše:
Tak já jsem si ji vyzvedl včera, funglovku stříbrnou Dynamic, 1,9 JTD s nějakými doplňky ( autoklima, volant v kůži atd... ). Dneska už jsem jí protáhl ( asi 300 km ), a fakt paráda. Malý problém mám s tím, že je to v kategorii N1 a tak nemohu sklápět zadní sedáky v zadní poloze, je tam ta přepážka. Vpředu mám lednici se skříňkou, ta se mi moc líbí. Jinak mám už ten nový tmavý interiér včetně palubky, taky super. Co mě ale neskutečně SERE je, že cyklovač na stěrače má jen jednu rychlost !!!! a zadní cyklovač vůbec není... :( No nic, tohle jen tak nerozdejchám... Jinak mám i nový budík kde je na display už graficky znázorněna teplota motoru. Motor, no to je prostě nádhera. 6ádný turbo efekt, bere prpstě od začátku a plynule. Akorát mě ještě ve Fiatu blbě zapojili rádio, jak vyndám klíček, vše se mi smaže, takže musím pořád ladit :(


a co ti brání v tom přepážku odmontovat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2007, 18:54 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007, 22:22
Příspěvky: 36
Bydliště: Káraný
mám Multinu sice jen málo přes týden (vyr. 11/2000), ale motor 1.9 JTD 81kW je super - doporučuji :!: Obrázek

_________________
Multipla 1,9 JTD 186 ELX, 81 kW, r.v. 2000, stříbrná


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2007, 19:21 
Offline
Začátečník

Registrován: 20 úno 2007, 22:55
Příspěvky: 14
No brání mi to, že když tě chytnou poliši a nemáš přepážku, tak je to flastr jak svině. Je to totiž v malém techničáku i na pojistce napsaný.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2007, 08:03 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 úno 2007, 11:31
Příspěvky: 10
Bydliště: praha
Danb píše:
Tak já jsem si ji vyzvedl včera, funglovku stříbrnou Dynamic, 1,9 JTD s nějakými doplňky ( autoklima, volant v kůži atd... ). Dneska už jsem jí protáhl ( asi 300 km ), a fakt paráda. Malý problém mám s tím, že je to v kategorii N1 a tak nemohu sklápět zadní sedáky v zadní poloze, je tam ta přepážka. Vpředu mám lednici se skříňkou, ta se mi moc líbí. Jinak mám už ten nový tmavý interiér včetně palubky, taky super. Co mě ale neskutečně SERE je, že cyklovač na stěrače má jen jednu rychlost !!!! a zadní cyklovač vůbec není... :( No nic, tohle jen tak nerozdejchám... Jinak mám i nový budík kde je na display už graficky znázorněna teplota motoru. Motor, no to je prostě nádhera. 6ádný turbo efekt, bere prpstě od začátku a plynule. Akorát mě ještě ve Fiatu blbě zapojili rádio, jak vyndám klíček, vše se mi smaže, takže musím pořád ladit :(


Gratuluju, ta musí být krásná! Jen jest li není chyba v rádiu..baterie?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2007, 09:01 
Offline
Začátečník

Registrován: 20 úno 2007, 22:55
Příspěvky: 14
Tak rádio vyřešeno, Fiat má jinak konektory než Sony :lol: Stačilo prohodit kablíky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2007, 09:01 
Offline
Začátečník

Registrován: 29 bře 2007, 09:57
Příspěvky: 15
Bydliště: Plzeň
Danb píše:
Tak rádio vyřešeno, Fiat má jinak konektory než Sony :lol: Stačilo prohodit kablíky.
+

Ahoj,
jaký kablíky jsi prohazoval, máme taky Sony rádio a dělá přesně to samé co píšeš - a musím říct, že mne to neskutečně točí, neustále dolaďovat při každém startování.

_________________
MaP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2007, 11:45 
Offline
Začátečník

Registrován: 20 úno 2007, 22:55
Příspěvky: 14
Teď nevím přesně barvu, ale podle plánku k rádiu jsme prohodili kablík, kterej po vynutí klíčku stále napájí a s tím, co přestane napájet. Zkoušečkou to zjistíš hned. Já to ale budu chtít udělat tak, aby mě to hrálo i bez klíčku, dost to používám. Akorát musíš vycvakávat panel, konkrétně Sony rádio mě takhle už několikrát vybilo baterku :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2007, 20:25 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 26 lis 2006, 22:07
Příspěvky: 379
Bydliště: Olomouc
U rádií sony jsou v návodu nakreslené tři možnosti zapojení dvou drátků. Když ty tři varianty vyzkoušíte, zarušeně jedna z nich bude ta správná. Mají to tak udělané proto, aby to fungovalo ve všech autech...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |