Právě je 20 lis 2017, 09:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010, 14:27 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 úno 2007, 22:00
Příspěvky: 301
Bydliště: prostejov
já sem obětoval 1600 kč,koupil sem si termostat a rozhodně ani v mrazech neřeším jestli mám rvát karton do chladiče či jestli topí hned anebo potom.Pokud máte v pořádku termostat,otevře se tehdy až se ohřeje chladící kapalina


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010, 14:55 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2009, 13:21
Příspěvky: 182
Kdo chcete, deklujte, kdo chcete, mějte v pořádku termostat. Já jej v pořádku mám a deklovat nemusím. I v těch velkých mrazech topí jak ďas a teplota je na 3-4-3 čárky. :)

_________________
/F/I/A/T/ Multipla 1.6 100 16V, r. v. 2001
Šťastnou cestu!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2010, 15:45 
Offline
Všeználek

Registrován: 01 zář 2007, 15:09
Příspěvky: 2003
Bydliště: Trnava - SVK
tak tak vsetko zavisi od termostatu ,ak sa nezatvara a je stale otvoreny ,to znamena ze pri jazde mimo mesto ide teplota dole a nedrzi sa na pracovnej krivke 8)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2010, 15:56 
Offline
Všeználek

Registrován: 21 bře 2009, 17:39
Příspěvky: 1268
Pokud termostat dělá co má,je deklování chladiče zbytečné.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2010, 00:04 
Offline
Všeználek

Registrován: 01 zář 2007, 15:09
Příspěvky: 2003
Bydliště: Trnava - SVK
presne tak 8)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2010, 08:33 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006, 11:59
Příspěvky: 185
Bydliště: Zastávka u Brna
Kdyz uz se tu o tom mluvi, tak kolik ma ukazovat teplomer kosticek? Dost mne stve, ze nevim kolik je to stupnu. Normalne mi ukazuje 3, v lete obcas poskoci na 4. Kolik jich ma byt pri spravne provozni teplote u JTD?
Termostat mam urcite ne uplne dobrej, mam lehce zadeklovano, kdyz bylo tech -20C tak dokonce az 3/5 prurezu a pomaha to. Ale uznavam, ten termostat nebude OK.

_________________
Multipla 1.9 JTD 115k 12/2002, F127 0.9 1975, F127Sport 70HP 1.05 1980, Punto I. 1.2 8V 60SX 1995


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2010, 08:51 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2010, 15:34
Příspěvky: 181
Bydliště: slovakia
Příloha:
Fotografia0896.jpg
Fotografia0896.jpg [ 100.17 KiB | Zobrazeno 4005 krát ]
mne nekúrilo skoro vôbec a ručička teploty sa ani nezdvihla. vymenil som včera termostat ručička teploty sa drží krásne tam kde má a kúri ako besné. no parádička :D

_________________
Fiat Punto Mk2 1.2 16v Sporting
Fiat Punto Mk1 1.2 8v Cult


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2010, 11:41 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2009, 13:21
Příspěvky: 182
Mark L.: Na té svislé rysce je uprostřed taková malá vodorovná rysečka, tak po tu by to mělo ukazovat, což jsou asi 3 čárky. Mě se to pohybuje 3-4-3 čárky, mám ale benzín. Myslím, že by to mělo být stejné i u dieselu. :)

_________________
/F/I/A/T/ Multipla 1.6 100 16V, r. v. 2001
Šťastnou cestu!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: vyměň termostat! :)
PříspěvekNapsal: 05 bře 2010, 00:19 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 úno 2008, 03:41
Příspěvky: 92
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Po výměně termostatu a předchozím dočasném fungování se zakrytováním prohlašuji - vyměň termostat! :)

I se zakrytováním max 3 čárky, když jsem zapnul topení na vyšší teplotu nebo větrák na 3 a více, okamžitě klesala teplota na 2 čárky. Po výměně termostatu 4 čárky a opravdu parádně topí! :D

(cena termostatu do 2.000 Kč)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 úno 2011, 22:16 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 21 úno 2011, 21:38
Příspěvky: 2
Dobrý večer, jsem týden novou majitelkou Multinky 1,6 benzín, r.v.2000. Zatím se jí nemůžu nabažit a jsem z ní přímo nadšená. Jediné co mi kalí moji radost, jsou problémy s topením. To si žije vlastním životem. Ventilátor spíná kdy se mu zachce, a ať nastavím teplotu na málo nebo maximum pořád to topí stejně. Hodně, přímo přetápí. Poradíte prosím, čím to může být, nebo budeme muset do servisu. Děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 úno 2011, 22:45 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 úno 2007, 22:00
Příspěvky: 301
Bydliště: prostejov
pokud máte automatickou klimu a ventilátor nastaveno na "auto" je to logické.Jestli se ale zapíná ventilátor topení sám od sebe i v poloze "off",může to být skrat či rozhozená řídící jednotka klimatizace.Zkus odpojit akumulátor na cca 5 min. aby se to všechno zresetovalo a pak uvidíš.Jinak o tomto problému slyším poprvé.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 úno 2011, 22:52 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 21 úno 2011, 21:38
Příspěvky: 2
Klimu mám ruční (zatím ji nezapínám, protože změna nulová), a jak píšete, topí spíná se to i v poloze OFF a naopak na 3 nebo 4 to ani trochu nefoukne :-(, někdy zase naopak


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 úno 2011, 23:16 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 úno 2007, 22:00
Příspěvky: 301
Bydliště: prostejov
zkuste zapnout klimu a podívat se jestli se točí kompresor klimatizace.Mělo by to i slyšet z auta jak vrčí.Pak zkuste dát teplotu úplně na chlad a stisknout tlačítko vnitřní cirkulace vzduchu (to vedle tlačítka klimy),jestli bude změna.Jinak reset odpojením akumulátoru.Samozřejmě při vypnutém motoru a všech spotřebičů ! Při koupi auta to šlo normálně ?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 úno 2011, 17:38 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2009, 13:21
Příspěvky: 182
No, já bych napřed zkontroloval nastavení ovládání topení a klimatizace, zejména zda ovládání klapek, zcela vpravo, není nastaveno na "MAX OFF". Jestli ano, tak bych to přepnul kamkoli jinam a pak bych zkusil zavřít ventil přívodu média do topení, no a pak bych to vyzkoušel a jestli to topit už nebude a větrák bude fungovat, tak to bylo tím nastavením na "MAX OFF". NO a kdyaž to tím nebude, tak bych navštívil specializovaný servis. :)

_________________
/F/I/A/T/ Multipla 1.6 100 16V, r. v. 2001
Šťastnou cestu!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 úno 2011, 17:54 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 úno 2007, 22:00
Příspěvky: 301
Bydliště: prostejov
paní říká že klimu má "ruční",čímž jsem pochopil že manuální,nikoliv automatickou. Na manuální není poloha ani tlačítko "max.off" viz. obrázek
Příloha:
SNC00040.jpg
SNC00040.jpg [ 185.07 KiB | Zobrazeno 3852 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |