Právě je 11 pro 2018, 21:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Chip
PříspěvekNapsal: 31 led 2009, 23:08 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2008, 21:30
Příspěvky: 223
Bydliště: Sušice, KT
4 MarekP

No, to je slovo do pranice, takže další zastánce.... Já neříkám NE, otázka je ALE ZA KOLIK. Takže zbývá jen, abys hodil do placu nějakou cenu pro věřejnost, za tvojí chip optimalizaci.
Myslím, že minimálně polovina lidí věří tomu, že se průběhové křivky kr. momentu i výkonu dají -zvláště u dieslových motorů- optimalizovat nebo přizpůsobit na přání. Jde o to, že minimálně 90% z té poloviny uvažuje tak, že si radši koupí fungl nový patnáctkový gumy, než nechat nahrát soft, který není vidět....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip
PříspěvekNapsal: 01 úno 2009, 08:54 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 26 lis 2006, 22:07
Příspěvky: 379
Bydliště: Olomouc
bikus píše:
4 MarekP

No, to je slovo do pranice, takže další zastánce.... Já neříkám NE, otázka je ALE ZA KOLIK. Takže zbývá jen, abys hodil do placu nějakou cenu pro věřejnost, za tvojí chip optimalizaci.
Myslím, že minimálně polovina lidí věří tomu, že se průběhové křivky kr. momentu i výkonu dají -zvláště u dieslových motorů- optimalizovat nebo přizpůsobit na přání. Jde o to, že minimálně 90% z té poloviny uvažuje tak, že si radši koupí fungl nový patnáctkový gumy, než nechat nahrát soft, který není vidět....



Takže ceny pro veřejnost jsou:

JTD (105,, 110 i 115) 8300,- Kč
Multijet 120 10300,- Kč

Ceny pro členy Multiplaklubu jsou:

JTD (105,, 110 i 115) 5000,- Kč
Multijet 120 6500,- Kč
1,6 3500,- Kč

Jinak např u JTD 105 a 110 inzerují navýšení výkonu o 20 kW/27 PS a nárůst kroutícího momentu o 46Nm.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip
PříspěvekNapsal: 02 úno 2009, 16:10 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2008, 09:36
Příspěvky: 123
Bydliště: Blasnko
GLOBUSMAN: Kde jsou kontakty pro provedení chipu - respektive kde je možné chipování zrealizovat (Brno a okolí)

_________________
Fiat MAREA Weekend - 100 16V ELX 76Kw *09/1999 (již tatínkova)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip
PříspěvekNapsal: 02 úno 2009, 16:35 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 26 lis 2006, 22:07
Příspěvky: 379
Bydliště: Olomouc
Matess píše:
GLOBUSMAN: Kde jsou kontakty pro provedení chipu - respektive kde je možné chipování zrealizovat (Brno a okolí)


Tak to netuším. Tohle je firma Diesel Technik z Kladna. www.diesel-technik.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip
PříspěvekNapsal: 03 úno 2009, 17:20 
Offline
Znalec

Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Příspěvky: 597
Matess píše:
GLOBUSMAN: Kde jsou kontakty pro provedení chipu - respektive kde je možné chipování zrealizovat (Brno a okolí)



firma Diesel Technik je partnerem klubu (FMK ČR), tedy ceny se slevou platí pouze pro členy klubu a po předložení klubové kartičky. Na jejich webu, tak píše Globusman najdeš na ně kontakt :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip
PříspěvekNapsal: 23 úno 2009, 17:58 
Offline
Začátečník

Registrován: 31 led 2009, 18:08
Příspěvky: 6
Píšete o čipu a jsem toho fanda,jen to je otázka financí.Jízdních vlastností v mezích fyzikálních zakonu se nebojte!Multipka je krátká vysoká ale široká.Mám kámoše co jezdí jen ve 4x4,subarka,octavky,audinky a ten se mi vždy smál,že Multipka vyletí z první zatáčky až do doby kdy jsme se minuly rok vraceli ze Saldzburgu a na cestě byla přimrzlá tenká vrsva břečky.Bylo už šero a najednou se mi ztratila cesta vlevo.Jak viděl blížicí se bet.plot začal řvát a modlit se o život.Jeli jsme svižně a strhnul jsem volant vymáčkl spojku a neuvěřilibyste ten nádhernej drift.Možná štěstí ale vím,že multas má dobré jízdní vlastnosti a zejmena JTDéčko s těžkým předkem vás nenechá ve štychu aní v zimě. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip
PříspěvekNapsal: 23 úno 2009, 18:14 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2008, 09:36
Příspěvky: 123
Bydliště: Blasnko
Jojo. Mulťa v JTD mě neustále překvapuje. Nebýt nízkého podvozku pod motorem (to mě vážně štve) tak vyjede snad úplně všudě. Sníh nesníh, pole nepole..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Je trošku jako koza, zapře se a krokem jede a pořád. Je to taková velká panda, kolo v každém rohu. :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Fiat MAREA Weekend - 100 16V ELX 76Kw *09/1999 (již tatínkova)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip
PříspěvekNapsal: 04 čer 2013, 16:33 
Offline
Začátečník

Registrován: 10 zář 2010, 20:04
Příspěvky: 36
Zdravim, mam multiplu 2004 najeto 220 000 a zvazuji chip hlavne kvuli uspore u teto firmy http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... 115hp/?eko Je to blby napad? Turbo mam zanovni. Diky za nazory


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |