Právě je 20 lis 2017, 09:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2008, 14:52 
Offline
Začátečník

Registrován: 20 bře 2008, 20:43
Příspěvky: 19
mozno na slovensku uvadzaju nieco ine ale ja to mam ajnamerane bolo to 121koni 209nm 88 kw motor ma rozne krutaky zalezi na riadacej aky motor a v com je namontovany su aj v alfe tie motory maju ine krutaky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2008, 15:09 
Offline
Začátečník

Registrován: 20 bře 2008, 20:43
Příspěvky: 19
ano moze to byt ale tie motory ma aj stylo bravo maju 250nm ale multipla nie a dal si si to namerat pred tym alebo si ten vykon len tak typol pokial mas 105 110 115 jtd tak spojka vydrzi 250 260 nm ale ked pojdes vysie tak nie ty mas urcite pod 250 tak nemusis vediet na tom tak jazdit tiez bi ta nebavilo jazdit v otackach a nalozenom ani nehovorym


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2008, 15:49 
Offline
Znalec

Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Příspěvky: 597
miro9 píše:
mozno na slovensku uvadzaju nieco ine ale ja to mam ajnamerane bolo to 121koni 209nm 88 kw motor ma rozne krutaky zalezi na riadacej aky motor a v com je namontovany su aj v alfe tie motory maju ine krutaky


a myslíš tím 88kW JTD nebo 88kW M-Jet ? co vím, dávali se do MULTIPLY oba dva. JTD měl 206Nm a M-Jet má 255Nm :?: :roll:


Naposledy upravil Minimaxa dne 14 dub 2008, 15:52, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2008, 15:50 
Offline
Znalec

Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Příspěvky: 597
miro9 píše:
ano moze to byt ale tie motory ma aj stylo bravo maju 250nm ale multipla nie a dal si si to namerat pred tym alebo si ten vykon len tak typol pokial mas 105 110 115 jtd tak spojka vydrzi 250 260 nm ale ked pojdes vysie tak nie ty mas urcite pod 250 tak nemusis vediet na tom tak jazdit tiez bi ta nebavilo jazdit v otackach a nalozenom ani nehovorym


teda slovensky umím docela obstojně, ale tohle je fakt nad moje síly :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2008, 16:07 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 úno 2007, 19:22
Příspěvky: 47
Bydliště: Bratislava
V technicaku mam napisane len vykon 88kW, krutak sa neuvadza. Bol som na motorovej brzde merat. S original softwerom bolo 120k a 210Nm, co mi potvrdilo, ze brzda meria dobre. Po ocipovani brzda ukazala 147k a 247 Nm. Potom sme to este upravovali kvoli 2000 otackam, lebo pri nich sa motor rozvibroval, mal rapkavy zvuk a horsie tahal. Niekolko krat sme prestavovali hodnoty v mapach, az sme zistili, ze tam mozme pridat len 3%, viac sa nedalo.

_________________
Multijet 141PS, 247 Nm, r.2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2008, 16:10 
Offline
Začátečník

Registrován: 20 bře 2008, 20:43
Příspěvky: 19
mzslim 88mjt mam to odmerane nechce sa mi verit ze by tam bol taky rozdiel v krutaku 88kw je 120koni serii tak to musi byt mjt


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2008, 16:17 
Offline
Začátečník

Registrován: 20 bře 2008, 20:43
Příspěvky: 19
to iste to robilo aj mne len nabiehal skorej od 1800 bolo to strasne ked bol plny plyn tak to zrychlovalo dalo sa to vydrzat potom mi to upravyl aby to tak nestrpalo na pol plynu bolo to lepsie stale tych 280nm bolo vela programoval to podla alfy potom to upravoval


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2008, 16:21 
Offline
Znalec

Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Příspěvky: 597
miro9 píše:
mzslim 88mjt mam to odmerane nechce sa mi verit ze by tam bol taky rozdiel v krutaku 88kw je 120koni serii tak to musi byt mjt


ale to já vím že 88kW je 120PS a tom nikdo nepochybuje, ale do Multiply se dávali dva motory s výkonem 88kW, jeden byl ještě JTD s 206Nm a druhý novější mulTijet s 255Nm. alespoň takhle to uvádějí oficiální dokumenty! co ale naměříš(te) na brzdě je jiná věc :idea:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2008, 16:27 
Offline
Znalec

Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Příspěvky: 597
miro9 píše:
to iste to robilo aj mne len nabiehal skorej od 1800 bolo to strasne ked bol plny plyn tak to zrychlovalo dalo sa to vydrzat potom mi to upravyl aby to tak nestrpalo na pol plynu bolo to lepsie stale tych 280nm bolo vela programoval to podla alfy potom to upravoval


no jasně, protože průběh pro JTD a mulTijet je jinej, a mapy z jtd na mtj se musí upravit. soft pro poslední mtj má zatím málokdo. našel jsem na netu jen pár firem, které mají pro mtj vyhovující chip. no je v tech motorech pěknej hokej :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2008, 16:45 
Offline
Začátečník

Registrován: 20 bře 2008, 20:43
Příspěvky: 19
to mas pravdu prave preto som to dal odcipovat nestalo to za to lebo vela ludi nevie jtd mjt je rozdiela dost velky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2008, 17:52 
Offline
Začátečník

Registrován: 20 bře 2008, 20:43
Příspěvky: 19
http://www.chiptuningdirect.com/fiat/multipla_en/ na tejto stranke su cipi boxi aj na mjt je tam krutak zvyseny na 260nm da sa to objednat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2008, 19:37 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 úno 2007, 19:22
Příspěvky: 47
Bydliště: Bratislava
Vsetko je to fajn, ale co ta spojka? Ten krutak sa neda vyuzit... :cry:

_________________
Multijet 141PS, 247 Nm, r.2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2008, 21:29 
Offline
Znalec

Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Příspěvky: 597
miro9 píše:
http://www.chiptuningdirect.com/fiat/multipla_en/ na tejto stranke su cipi boxi aj na mjt je tam krutak zvyseny na 260nm da sa to objednat


ne, děkuju, nechci. po zjištění co je uvnitř této a dalších takových krabiček mi tohle nesmí do auta. je tam jeden odpor, napojením na váhu vzduchu oblbneš informaci o teplotě vzduchu a ECU podle toho dávkuje více paliva. Tím je sice dosaženo většího výkonu. Ale: stoupne spotřeba, hrozí propálení pístu - auto jede obrazně stále stylem "na sytič", zvýší se kouřivost a hlavně, výrobní cena takové škatulky je cca 50,-Kč :lol: :lol: takže různé powerboxy, chipboxy, apod. prostě jako regulérní úpravu neuznávám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2008, 21:35 
Offline
Znalec

Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Příspěvky: 597
Kadla píše:
Vsetko je to fajn, ale co ta spojka? Ten krutak sa neda vyuzit... :cry:


http://www.spojky.eu/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2008, 20:36 
Offline
Začátečník

Registrován: 25 dub 2008, 09:44
Příspěvky: 11
Bydliště: slovakia
jtd motory sa dajú veľmi dobre chipovať, ja som mal alfu 105ps chipnutú na 140ps. ale zo 105ps jtd sa mi osvedčila úprava na 130 až 130ps. prikladám jeden graf. je to leon ktorý som upravoval, 1,9tdi 90ps. teraz je to upravené na 140ps a krútiaci moment 305nm Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |