Italian cars forum - Alfa, Fiat, Lancia
http://forum.cars.cz/fiat/

umělohmotný kryt spodku motoru
http://forum.cars.cz/fiat/viewtopic.php?f=109&t=3165
Stránka 2 z 3

Autor:  Globusman [ 11 črc 2007, 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

pan Plesl má kryt spodku motoru, který padne jak prdel na nočník tuším za 1100 korun ;-)

Autor:  Dodo-multipla [ 12 črc 2007, 09:00 ]
Předmět příspěvku: 

Globusman píše:
pan Plesl má kryt spodku motoru, který padne jak prdel na nočník tuším za 1100 korun ;-)


potvrzuji, nedavno jsem ho taky kupoval za tyhle penize
a ted se chystam kryt namontovat :lol:

Autor:  Mišan [ 18 črc 2007, 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

Zkoumal jsem, proč spousta (a možná většina) dovezených Multi nema kryt. Odborníci tvrdí, že je to úmyslně kvůli lepšímu odvodu tepla z motorového prostoru. Multi prý trpí přehříváním, což může vést až ke zkroucení, popř. prasknutí hlavy válců. Samozřejmě v extrémních případech, např. po delší jízdě ve vysokých otáčkách a následném vypnutí motoru (odpočívadlo na dálnici). Alternátoru to prý bez krytu nevadí. Tak babo raď...

Autor:  Dodo-multipla [ 18 črc 2007, 10:47 ]
Předmět příspěvku: 

Mišan píše:
Zkoumal jsem, proč spousta (a možná většina) dovezených Multi nema kryt. Odborníci tvrdí, že je to úmyslně kvůli lepšímu odvodu tepla z motorového prostoru. Multi prý trpí přehříváním, což může vést až ke zkroucení, popř. prasknutí hlavy válců. Samozřejmě v extrémních případech, např. po delší jízdě ve vysokých otáčkách a následném vypnutí motoru (odpočívadlo na dálnici). Alternátoru to prý bez krytu nevadí. Tak babo raď...


alternatoru mozna ne, ale kdyz si vezmu, co je na spodku cidel a ze mi uz nejmene jedno cidlo odeslo tim, ze se do nej dostala voda, tak jsem ten kryt koupil
at ten prvni napor vody, snehu atd... pochyta on

Autor:  marcel.pce [ 18 črc 2007, 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, taky jsem o tom krytu hodně přemýšlel (Mulťu jsem koupil bez) a protože mám JTD a taky už trochu unavené přední pružiny (vypadá to jako tuning :-) ) tak jsem si změřil jak vysoko (no spíš nízko) by byl nad silnicí a zjistil jsem, že bych ho měl asi tak "do prvních zmrazků" na silnici. To rozhodlo. Mulťa má dost slušnou světlost až na prostor motoru - ten je docela nízko nad silnicí.

Autor:  joyo [ 10 srp 2007, 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

Ahojte. Včera hodne pršalo, prešiel som cez vodu, kryt mám a dnes večer už je asi po alternatore, ráno ešte fungoval teraz vňom niečo praská ako elektrický výboj a svieti na prístrojovke že alternátor je Faulty, takže s krytom alebo bez neho je to asi jedno. Inak kryt originál je laminátový a veľmi dobre praská. Multipla je pod motorom veľmi nízka a chytám ním o zem dokonca aj na asfalte keď sú vyjazdené hlboké koľaje. V kritických miestach som popraskané časti oplechoval, zatiaľ to drží.

Autor:  darko [ 14 srp 2007, 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

zajímavé že všem kteří nemají kryt motoru odejde alternátor po jízdě v dešti.Jsem taky "bezkrytˇák " , ale žádné problémy sem s ním neměl.A to jsem jel jednou v průtrži mračen,až voda valila přes střechu a projížděl sem 20 cm vrstvou vody.A nic

Autor:  Matess [ 26 zář 2008, 11:25 ]
Předmět příspěvku: 

Ahojte Multipláci, tak jsem si do rodiny mimo Marei pořídili i krásnou Multiplu.
Podařilo se mi levně sehnat kryt pod motor a mám dotaz na Ty kteří už májí zkušenosti s montáží krytu, nebo ty co kryt mají.
Když jsem včera zkoušel kryt pod motor přiložit, zdálo se že celkem sedí až na jedno místo. Je to plastový kryt pod řemenicí příslušenství, který navazuje bokem k podběhu. Tento kryt je pod řemenicí výrazně níže než je plánované umístění krytu pod motor.
Má někdo z vás zkušenosti s tímto napasováním krytu? Díky všem za rady.

Autor:  dusbaj2 [ 01 říj 2008, 08:41 ]
Předmět příspěvku: 

presne tak, .... ten samej problem.. nejdriv jsem se to snazil vyreklamovat ze mam kryt snad na jiny auto nebo co, ale kryt na multu existuje jenom jeden a pomohol malej vyrez do inkriminovaneho mista.

Autor:  Matess [ 01 říj 2008, 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

Díky za radu. Předpokládám že jsi takto upravil kryt pod motor? Nemělo to vliv na soudržnost krytu a jeho pevnost?
Budu se na to muset podívat, ale přijde mi že budu muset odstranit alespoň 15x15cm a hned u kraje krytu.

Autor:  Kačátko [ 01 říj 2008, 17:36 ]
Předmět příspěvku: 

Kryt jsem měl a nechal jsem ho u Odry na rybách. Holt polní cesty. Jsem v klubu :( :(

Autor:  cervenydrak [ 05 říj 2008, 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

Doporučuji ten kryt sehnat iniciativně jsem vzal drátěný kartáč a serval rez z olejove vany a začnul na me kapat olej jako o zavod.. Takže jsem jí musel zavařit.Nechtěl bych to zažít na cestě.!!!

Autor:  Matess [ 06 říj 2008, 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

No vidíš. Jestli jsem dobře koukal tak moje 1,9 JTD má vanu hliníkovou s žebry. To by byla ještě horší peripetie.
Kryt je už po drobných úpravách na místě, myslím že drží dobře. Ale i tak se mi ho na polní cestě podařilo první den téměř urvat :-( To jsem zvedav jak dlouho.....
Ještě jeden poznatek: nevím jak jste na tom Vy, ale já mám auto z 2004 a když viděl jak vypadá příčka pod chladičem (která drží i kryt motoru) byla to tragédie, kompletně rezavá. Takže shodit nárazník, vymontovat a ošetřit, jinak by byl za dva roky chladič na silnici. :?

Autor:  Kubanec [ 07 říj 2008, 12:56 ]
Předmět příspěvku: 

Mám mloka už skoro 5 let a to bez krytu motoru, je fakt ,že jsem dlouho přemýšlel proč je motor tak hlučný ,ale jinak bez problému a ani se nechystám kupovat kryt ,investoval bych do něčeho jiného třba světla na denní svícení K.

Autor:  Matess [ 07 říj 2008, 14:06 ]
Předmět příspěvku: 

Kubanec píše:
Mám mloka už skoro 5 let a to bez krytu motoru, je fakt ,že jsem dlouho přemýšlel proč je motor tak hlučný ,ale jinak bez problému a ani se nechystám kupovat kryt ,investoval bych do něčeho jiného třba světla na denní svícení K.

Světla pro denní svícení to je kapitola sama pro sebe. Ale to je na jíné téma. po zkušenostech bych už je na jiné auto nedal.

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/