Právě je 20 říj 2017, 03:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: KLÍČ
PříspěvekNapsal: 14 dub 2010, 12:19 
Offline
Fiaťák

Registrován: 25 pro 2007, 13:54
Příspěvky: 57
Mozete mi poradit, aky typ baterky mam kupit - signal je coraz slabsi a musim kluc "prehovarat aby fungoval >2-3 metrov od auta". Kluc je "bez sufliku", modry, s malym tlacidkom na bocnej strane.
Vdaka!

_________________
Multipla 1.6 16V, 12/2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: KLÍČ
PříspěvekNapsal: 14 dub 2010, 15:25 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Příspěvky: 570
Bydliště: Brno
Tuším, že CR2032 http://www.shop-online.cz/GP/Baterie-GP ... g1924.html - 2ks.
Ale nemám teď klíč u sebe, tak to nevím na 100%, na původní baterii v klíčku to ale vyčteš...

(Duplicitní vlákno smazáno.)

_________________
1,6 16V
r.v. 2006, 125 000 km
Už bez špeku...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: KLÍČ
PříspěvekNapsal: 16 dub 2010, 11:38 
Offline
Všeználek

Registrován: 21 bře 2009, 17:39
Příspěvky: 1268
Tak jsem se zeptal v tom Globusu. Pokecal jsem s pánem a bohužel. Klíče s čipem tak do roku 2000. Při cenách klíčů bych raději vyřadil imobilizér. Stejně je zlodějům k smíchu.A udělal běžný klíč. Nebo předělat chip ze starého klíče.


Naposledy upravil Petr1968 dne 16 dub 2010, 13:19, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: KLÍČ
PříspěvekNapsal: 16 dub 2010, 12:01 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Příspěvky: 570
Bydliště: Brno
kubiii píše:
Tuším, že CR2032 http://www.shop-online.cz/GP/Baterie-GP ... g1924.html - 2ks.
Ale nemám teď klíč u sebe, tak to nevím na 100%, na původní baterii v klíčku to ale vyčteš...

(Duplicitní vlákno smazáno.)



Tak né, CR 2016 tam mám...

_________________
1,6 16V
r.v. 2006, 125 000 km
Už bez špeku...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: KLÍČ
PříspěvekNapsal: 25 lis 2012, 13:06 
Offline
Začátečník

Registrován: 25 lis 2012, 00:33
Příspěvky: 2
čau dotaz,mam modry kliček s tlačitkem baterka v něm nebyla,koupil jsem druhou a světliko na kličku blika červene a auto nereaguje,nevim jestli ma moje žaba central na dálku. :idea:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: KLÍČ
PříspěvekNapsal: 16 zář 2014, 08:38 
Offline
Začátečník

Registrován: 16 zář 2014, 08:24
Příspěvky: 4
Ahoj Ahoj jsem novy Multak a mam take stejny problem k autu mam jen jeden klic a to ten obyc bez dalkoveho ovladani a ty nehorazne prachy do druheho klice rvat nebudu mam jiny napad poradte prosim takze je v Multe nekde jednotka centralniho zamykani? nebo je central pridruzen neake komfortni jednotce vseobecne? jde mi oto koupit samotnou jednotku s 2x ovladacema a neak prepojit tu stavajici pokud tam neaka je? central jako takovy slape jako hodinky ale otevrit auto klickem mi prijde v dnesni dobe trochu RETRO ta sada me vyjde na 350kc a jeste si vyberu neake fajne pekne ovladace ma motorizace je Fiat Multipla 100 1.6 16V rv 99 predem diky moc za odpovedi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: KLÍČ
PříspěvekNapsal: 17 zář 2014, 17:27 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Příspěvky: 570
Bydliště: Brno
Ano, jednotka je pod palubní deskou u středu blíže ke straně spolujezdce, taky jsem to řešil koupí levné sady dvou ovladačů. Někde tady na fóru tu někdo postoval nákres, zkus to pohledat, já podle toho šel.

_________________
1,6 16V
r.v. 2006, 125 000 km
Už bez špeku...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: KLÍČ
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017, 17:26 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Příspěvky: 570
Bydliště: Brno
K novější Multiple jsem dostal dva klíče. Jeden s DO, druhý bez. Teď se mi podařilo ten hlavní s DO ztratit. Trochu jsem sondoval, kolik stojí nový klíč a případně naladění DO a jsou to tisíce a tisíce, tak mě napadlo, že to tak trochu obešel, nechal si okopírovat klíč bez čipu a ten originální bych použil pro neustálou deaktivaci imobilizéru. Představuji si to tak, že bych ho umístil-připevnil někam v blízkosti zámku, aby šly použít klíče bez čipu. Nevíte někdo, jak blízko musí čip být, aby se imobilizér daktivoval?

_________________
1,6 16V
r.v. 2006, 125 000 km
Už bez špeku...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: KLÍČ
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017, 17:49 
Offline
Začátečník

Registrován: 31 kvě 2015, 13:19
Příspěvky: 11
Radšej vyber ten čip z kľúča a pod krytom ho pripevni (napr. lepiacou páskou) k spínačke, samotný kľúč tak môžeš používať a budeš teda potrebovať o jednu kopiu menej. Vyberať čip musíš opatrne aby si ho nepoškodil, to radšej mierne poškodiť puzdro kľúča a je celkom vhodné dať čip do elektrikárskej zmršťovacej bužírky, ktorá ho pekne ochráni.

Tú vzdialenosť fakt neviem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: KLÍČ
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017, 18:07 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Příspěvky: 570
Bydliště: Brno
Klíč se našel - hurá! Nicméně jsem si nechal za 150Kč udělat kopii bez čipu, abych vyzkoušel, jak blízko musí čip být. Odpověď je: hodně blízko! Klíč s čipem se mi nepodařilo přiložit tak blízko, abych byl schopen obyčejným klíčem nastartovat.

Jinak pro informaci - klíčarství v UniHobby v Brně by klíč s čipem vyrobilo za 2300Kč, což je asi nejlepší cena, kterou se mi podařilo vysondovat.

Vzhledem k tomu, že se klíč s DO našel, řeším teď, jestli existuje nějaký univerzální DO, který bych mohl naučit signál z originálu. Nemá někdo zkušenost s tímto? Vím, že se prodávají učenlivý DO za +/- 300Kč, ale nevím, jestli by fungovaly k Fiaťáckýmu origo...?

_________________
1,6 16V
r.v. 2006, 125 000 km
Už bez špeku...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: KLÍČ
PříspěvekNapsal: 31 bře 2017, 14:26 
Offline
Začátečník

Registrován: 03 lis 2009, 11:50
Příspěvky: 44
Já mám taky jeden klíč a ještě utržený tak, že ho není jak provléknout na kroužek. Také jsem zkoušel nastartovat reblikou bez čipu s přiložením toho klíče s čipem. A jde to, musíš ho přikládat do míst těsně pod zasunutý klíč, v praxi nepoužitelné. Proto celých 7 let používám způsob, kdy nosím klíč bez čipu a ten s čipem mám schovaný v autě. Tak trochu jako Mr.Bean...
Jeden "čiptunař" mi nabízel smazání imobilizéru z řídící jednotky, ale s tím, že rozebrání jednotky je rizikové na poškození. Nešel jsem do toho.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |