Právě je 20 lis 2017, 09:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nejede na benzín
PříspěvekNapsal: 10 dub 2016, 19:04 
Offline
Začátečník

Registrován: 03 lis 2009, 11:50
Příspěvky: 44
Mám Bipower r.v. 1999, jednolambdovou, ta ještě startuje na to, s čím se chcípala (automaticky se přepne na benzín jen při natankování CNG).
Protože mám zřejmě někde kolem kabelů ke svíčkám horší izolační stav, na CNG za vlhka někdy chytala jen na tři válce. Je to setrvalý stav, nijak jsem to neřešil, když to bylo horší, zkrátka jsem přepnul na benzín a ty první stovky metrů jsem jel na něj.
Dneska odpoledne jsem to chtěl udělat taky a ejhle - na benzín se to ani nechytlo. Rozjel jsem to tedy na plyn a za jízdy jsem opakovaně přepínal na benzín (přepíná to ochotně), ale na pedál plynu to nereaguje, jako mi benzín došel.

Má ta Multipla někde přístupný benzínový filtr, nebo dá se někde u motoru rozpojit nějaká hadička nebo další místa, abych zjistil, kde mi ten benzín zůstává viset ? Kde je nějaký ten ventil, kterým otvírám/zavírám přívod benzínu? Když do na CNG jede, ochotně to přepíná, nepředpokládám, že bude chyba jinde než v palivové cestě. Benzínu mám přes půlku nádrže, pravda ne úplně nejnovějšího. Už se mi to před 6 lety jednou stalo, ale to se zase spravilo právě tím, že jsem za jízdy přepnul na benzín a šlapal na plyn tak dlouho až se to zase chytlo. To teď se teď bohužel nestalo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejede na benzín
PříspěvekNapsal: 22 dub 2016, 11:16 
Offline
Fiaťák

Registrován: 22 úno 2007, 09:38
Příspěvky: 168
Bydliště: Pardubice
A co čerpadlo, čerpá? Pozná se to snadno i podle zvuku, když zapneš zapalování a nestartuješ, je to čerpadlo slyšet. Pokud slyšet není, bylo by ještě dobře zkontrolovat pojistku (umístěna v černé krabičcce poblíž akumulátoru).
Filtr to nebude, ten zas takový špunt udělat neumí. Nejdeš ho přímo v nádrži.

_________________
Multipla Bipower 1,6 /2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejede na benzín
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2016, 12:32 
Offline
Začátečník

Registrován: 03 lis 2009, 11:50
Příspěvky: 44
Dík za odpověď.
Já si právě ale na žádný charakteristický zvuk po přepnutí na benzín nevybavuju (teda krom cvakání ventilů na bombách). Nicméně protože jsem si ještě uvědomil, že se to stalo při prvním přepnutí na benzín po výměně zadní nápravy (to se i zmiňovali, že museli sundat nádrž), dal jsem to zpátky do servisu, kde to dělali a doufal, že jen zapoměli něco zapojit, zasunout. Marně. Skutečně to bylo to čerpadlo co je v nádrži (vinutí toho motůrku má nekonečný odpor, což nepředpokládám, že s demontáží nádrže to mohlo jakkoliv souviset).
Takže nové stojí prý 6 tisíc, proto jsem raději koupil za 1500 na vrakovišti použitý.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejede na benzín
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2016, 05:28 
Offline
Začátečník

Registrován: 06 říj 2014, 04:47
Příspěvky: 33
Bydliště: Zlaté Hory
Stránky mají sice dost blbě udělaný,ale nesedlo by tam třeba tohle? Mám od nich servo na doblo ( repas ) už asi 1.5 roku, kotouče.... a v pohodě. Jenom jim to někdy trvá třeba týden než něco pošlou.
http://ecars24.cz/palivove-cerpadlo/1407-palivove-cerpadlo-fiat-brava-bravo-coupe-ideamarea-weekend-punto.html

_________________
aktual- Doblo 1,2 LPG rv.2003 znárodněné manželkou :-)
-R. Sénic 1.6 8v rv.1999
bylo - Multipla 1,9 mjtd, 88 kw, rv.2007
- fiat 850,
- 126p ,
- panda mk1 750ccm,
-Punto 1,9 jtd rv.2000
-Coupe 2,0 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejede na benzín
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2016, 13:22 
Offline
Začátečník

Registrován: 03 lis 2009, 11:50
Příspěvky: 44
Z té fotky to přesně poznat nejde, ale pokud by průměr nebyl větší, dát by se tam mohl. Měnil jsem celý ten "koš" i s palivoměrem, na to samotné čerpadlo šly jen dva samostatné drátky. Na fotce tam vidím nějaký konketor, takže by se to muselo asi trochu upravit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejede na benzín
PříspěvekNapsal: 01 zář 2017, 07:11 
Offline
Začátečník

Registrován: 03 lis 2009, 11:50
Příspěvky: 44
Takže k palivovému čerpadlu následující:
- před tím více jak rokem jsem to vyřešil nákupem celého čerpadla i s košem na vrakáči za 1200 Kč. A jezdilo se.
- při prvním přepnutí na benzín jsem cítil charakteristický benzínový zápach. Následně jsem zjistil, že vypadla hadička vratky u nádrže. Opraveno.
- Při další jízdě na benzín si našel cestu v místě, kde je přechod hadička motor. Staženo motexpáskou. - Následoval únik benzínu pod stěračem (kde to jde z pevné trubky do té hadičky).
- Rok na to se opět odporoučelo palivové čerpadlo tentokrát ne na přerušené vinutí, ale na zásek...
Koupeno na blind z výše uvedeného odkazu, bohužel je o cca 5mm širší v průměru a i přes snahu se ho tam nepodařilo dostat. Takže jsem nakonec musel koupil nové za 4000 Kč i s košem (jiná možnost nebyla). Jestli na podzim neprojdu technickou, budu smutný z takové investice...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |