Právě je ned srp 19, 2018 07:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát led 02, 2015 11:07 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: ned pro 01, 2013 19:31
Příspěvky: 17
Ahoj,

stalo se vám někomu, že by se současně rozsvítila kontrolka motoru, protiprokluzového a stabilizačního systému?

Auto je jak přidušené, netáhne, při volnoběhu vibruje, zní, jako by to jelo jen na tři válce.

Jelikož mám Cruzeho přestavěného na LPG, mám neblahé tušení, že jsem natankoval nekvalitní plyn, jež mohl zapříčinit výše uvedenou závadu.

_________________
Chevrolet CRUZE r.v. 2009, 1.8 LT + LPG LandiRenzo
Chevrolet AVEO r.v. 2006, 1.4
Daewoo LANOS r.v. 1997, 1.6


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát led 02, 2015 12:17 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 16, 2004 11:29
Příspěvky: 3378
Bydliště: Praha
Dělá ti to i na benzín ? Obecně : při opravách aut s alternativním pohonem je třeba nejdříve zajistit kvalitní běh na benzín a pak se zabývat LPG ;-)
Ty svítící kontrolky, asi bych nechal načíst chyby diagnostikou..... jinak je to pokus -omyl

_________________
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát led 02, 2015 12:47 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: ned pro 01, 2013 19:31
Příspěvky: 17
Jojo, dělá to i na benzín. Auto jsem již odvezl do Chevrolet servisu, kde do něj montovali i LPG a kde bylo celou dobu servisováno. Jelikož je ale po svátcích, bude tam stát až do pondělí, než přijdou mechanici do práce...

_________________
Chevrolet CRUZE r.v. 2009, 1.8 LT + LPG LandiRenzo
Chevrolet AVEO r.v. 2006, 1.4
Daewoo LANOS r.v. 1997, 1.6


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát led 02, 2015 19:05 
Offline
Chevy master
Chevy master

Registrován: úte lis 19, 2013 19:40
Příspěvky: 618
Asi budu tie kontrolky nejak prepojené ,alebo napájané
kto sa tomu rozumie nech počíta schému, čo je odkiaľ napájané
ale kontrolky ESP a TSC by som neriešil, to sa resetuje samo
pri každom vypnutí zapaľovania naslednom naštartovaní

v prvom rade treba riešiť aby nesvietila kontrolka check motora,

ktora svieti preto,lebo si natankoval niekde lacný benzín s vysokým obsahom biozložky /ethanol/

treba natankovať Super 98 , pojazdiť tak 20 km na benzín a kontrolka zhasne ,lebo hodnoty spaľovania sa dostanu zase do normalu

Ja som mal podobnú skusenosť len s kontrolkou check motora mi svietila aj kontrolka zabezpečenia vozidla

Len dodám,že voz do servisu si dával zbytočne, nie je všetko tak zložitý problém ,ako sa na prvý pohĺad može zdať


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob led 03, 2015 08:35 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: ned pro 01, 2013 19:31
Příspěvky: 17
Kontrolka motoru se rozsvítila hned po nastartování a kontrolky ESP a TSC se vždy rozsvítily hned při rozjetí, které bylo doprovázeno netypickým, přidušeným zvukem motoru. Jelikož auto jezdí na LPG, měl jsem spíše podezření na nekvalitní plyn. Jinak co se benzínu týče, tankuju 100 oktanové benzíny buď u Shell nebo Benziny.

No a volali mi ze servisu, že to vypadá na špatný modul zapalování, tak uvidím, co z toho nakonec vyleze.

_________________
Chevrolet CRUZE r.v. 2009, 1.8 LT + LPG LandiRenzo
Chevrolet AVEO r.v. 2006, 1.4
Daewoo LANOS r.v. 1997, 1.6


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř led 07, 2015 21:55 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: ned pro 01, 2013 19:31
Příspěvky: 17
Takže závada (někde to prý probíjelo) byla na modulu zapalování, který bylo třeba vyměnit za nový. Když jsem se pídil po příčině, nebyli schopni mi odpovědět. Auto bylo v autorizovaném servisu Chevrolet a modul si museli nechat poslat z centrálního skladu z Maďarska. Modul s 30% slevou vyšel cca na 4 500 Kč. Trochu mě mrzí, že se to stalo u auta, která má najeto 68 000 km a bylo vždy pravidelně servisováno. Aspoň mi ho mohli umýt, ale ani to neudělali.
Uvedená závada neměla souvislost s provozem na LPG.

_________________
Chevrolet CRUZE r.v. 2009, 1.8 LT + LPG LandiRenzo
Chevrolet AVEO r.v. 2006, 1.4
Daewoo LANOS r.v. 1997, 1.6


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon bře 09, 2015 09:36 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: stř zář 17, 2014 16:41
Příspěvky: 2
Zdravím chlapi,

ja mám ten istý problém. Akurát že kontrolky sa rozsvietia až po stlačení plynového pedálu na podlahu (nie hneď pri naštartovaní). Tak sa chcem opýtať či výmena modulu problém úplne vyriešila?

Inak ja mám cruze zhruba rok a už som menil rozdelovník tepla, reproduktory, teraz to vyzerá na ten modul a aj s volantom mi začalo hádzať čo budem v najbližšej dobe riešiť.. Najazdených mám zhruba 100 000km a auto bolo servisované vždy v chevrolete. Dosť problémové auto.. Ale tak pekné je :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte bře 10, 2015 14:24 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 10, 2012 01:27
Příspěvky: 1871
Umýť v Chevy? :lol:
Buď rád,že Ti to opravili! Žiaľ,to je Chevy a ty si časom zvykneš. Mám 62000km a už sa mi stalo,že po servisnej mi zavolali,že zabudli vymeniť vzduchový filter,tak som po návšteve aut.servisu musel kúpiť a namontovať.

_________________
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř zář 07, 2016 22:33 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: pon zář 05, 2016 13:54
Příspěvky: 6
forum.cars.cz/chevrolet/viewtopic.php?f=89&t=24032&p=396860&sid=02301e0a22ed343bc2db18766e4e9fb2#p396860


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon dub 30, 2018 08:17 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: ned dub 29, 2018 19:28
Příspěvky: 2
Zdravím právě se mi stalo to samé. Mam Cruze 1.6 83kw. Svítí mi kontrolky poruchy motoru, stabilizace a protikluzu. Auto nemá výkon a celé se třepe. Pokud seslapnu plyn začne kontrolka motoru blikat a když jo pustím začne svítit. Po nastartování nic nesvítí a motor už se klepe. Jakmile se rozjedou rozsvítí se všechny ty kontrolky jak vánoční stromeček. Tak jsem zvědav jestli to vyřeší také zapalovač modul.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon dub 30, 2018 09:43 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 17, 2011 19:24
Příspěvky: 4055
Bydliště: Bratislava IV.
Páni a otáčkomer funguje? Ja som na Orlande menil snímač polohy kľukovky (musel som do servisu,
štartér musel ísť von, to by som na parkovisku nedal)... mal som rovnaké symptómy; trasenie, kontrolky, atď.

_________________
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon dub 30, 2018 11:00 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: ned dub 29, 2018 19:28
Příspěvky: 2
Otackomer fungoval. Nicméně zkusil jsem ten zapalovací modul a vypadá to že závada je opravena. Vyměnil jsem rovnou i svíčky, které mám koupené už 14 dní :). Auto se po nastartování chová normálně a zůstala svítit akorát kontrolka motoru. Dle mého názoru je to už jen uložená závada, kterou vymaže diagnostika.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát srp 10, 2018 14:24 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: sob srp 27, 2011 16:43
Příspěvky: 12
Tak se mi taky rozsvítily kontrolky motoru, prokluzu a stab. systému. Ale stalo se mi to ke konci dovolené ve Francii v Dunkerque, cca po 5000 km za námi a ještě 1350 km na cestu domů. Najednou ztráta výkonu, svítí kontrolky a já mám paniku, protože jsem už nechtěl zažít odtah, jak se mi stalo cca 14 dní před tím v Bernu, kvůli brzdám (opravu brzd ve Švýcarsku jsem popsal někde v tématu Brzdy). Navíc jsem chvátal domů, protože za 2 dny jsme měli letět do Londýna. Tak jsem si řekl, že pojedu, až tam, kam auto dojede a pak to budu řešit. Nakonec, jsem těch zbývajících 1350 km dal na jeden zátah, auto na dálnici docela jelo, ale byl znát pokles výkonu a bylo hrozný to klepní a chvění motoru, když jsem stál v koloně na německých dálnicích. Ale dojeli jsme až domů, což považuji za zázrak, cca 17 hodin jízdy v podstatě non-stop, 99% cesty po dálnicích, tj. rychlostí cca 110 km/h, spotřeba (cruze 1.6 83kw, 4 dospělí, naložený auto vč. boxu, nemocný auto) 7.8 litru, což neberu jako tragédii. V servisu diagnostikovali vadný zapalovací modul. Bohužel až kus od Bosche v autě fungoval (3 od jiných výrobců ani nenastartovaly auto), takže si dneska pro auto jdu a snad to bude zase jezdit. Vzpomínám si, že jsem stejný problém měl loni před cestou do Livigna. Po natankování obdobné problémy, myslel jsem, že je to tím benzinem. Tak jsem tankoval u jiných čerpaček, auto cukalo, pak jsem vyměnil svíčky a 20 tis. km jsem o tom nevěděl, až teď.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |