Ony právě americké auta měly velký problém s kvalitou výroby a zpracováním a zamrzlým vývojem proto GM spadl tam kde je a a musel zamakat vic nové modely Chevy a Opel.
Naopak u korejských Chevroletu je kombinace už Evropy Austrálie Korey.
VW koncern naopak jde s kvalitou dolů už není a nevydrží nic co dřív motory TSI katastrofa už i nepojistitelné na poruchovost a velkou spotřebu oleje.
http://www.autoforum.cz/technika/motory ... nepojisti/Mám kámoše s auty furt nějaký problém a to samé potvrzeno i od kamarádu ze servisu Audi VW a Škoda čím dál větší průser...
Nepočítám problém s drahými pojistkami a čekat každým dnem kdy mi to čornou nebo dílu je potřeba furt hromadu
Ja s Daewoo a Chevrolety jezdím roky a žáden problém mimo udržbu jsem neřešil a když vemu poměr cena výkon tak mám výsledek co mám od VW jen starého poctivého Transportera 2.5TDI chcije s něj olej ale je to VW tak je to standart nebo to nikdo nedokázal opravit
Tady krásná citace kolegy odsud která mě neskutečně pobavila podle aut možná poznáte kdo to je
Fanuskovia VW grupy su zvlastni ludia, ktori su ochotni dat neumerne vela penazi za nieco, co za to vobec nestoji. Ale tie VW a spol su silne predrazene uz ako nove.
_________________
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel"
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT