Právě je pon pro 10, 2018 02:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte črc 24, 2018 10:40 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: úte črc 24, 2018 08:48
Příspěvky: 1
Zdravim vsetkych,

chceli by sme predat Chevrolet Cruze 1.6 16V 122k LS, 90kW, M5, 4d. rocnik 2010, najazdene 160 000 km, cierna farba. Problem je ze olej preteka do vody. Videl som aj diskusie v ramci tohto fora o podobnych zavadach. Problem je, ze ja osobne nedokazem tento problem vyriesit (ani najst nikoho kto by zavadu za rozumnu cenu dokazal odstranit).

Chcel som sa teda opytat ci tu na fore, medzi nadsencami znacky, by niekto mal zaujem si auticko odkupit a opravit. Auto je inac vo vybornom stave, menene rozvody aj vsetky brzdy, servisovane celu doby v autorizovanom servise.

S cenou sme ochotni sa prisposobit

Pripadne budem vdacny aj za to kde by som mohol dat auto opravit a neminut tisice eur.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř zář 05, 2018 15:01 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: úte lis 01, 2011 13:20
Příspěvky: 48
Bydliště: České Budějovice
Měl jsem stejný problém .Mám Orlando 1.8 16v jednalo se o těsnění chladiče oleje nelze koupit samostatně jen s chladičem v kompletu okolo 3500kč plus práce do 5000 se sejdeš.Takže asi 200euro.

_________________
Daihatsu Charade - bílá
Mazda 323 1,6 16V - zeleno-modrá met.
Mitsubishi Space Vagon 2,0 - červená
Ford Escort Combi 1,8 TD - červená
Peugeot 406 Combi 1,9 TD - modrá met.
Chevrolet Orlando LT+ 1,8 16V - šedá smoky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon pro 03, 2018 08:47 
Offline
Chevy master
Chevy master

Registrován: úte lis 19, 2013 19:40
Příspěvky: 628
Chladič oleja je pripevnený v strede bloku motora pod vyfukovými zvodmi (!)

Divím sa prečo nemožete zohnať samotne tesnenie.. Ja som to objednaval v autorizaku a no problem.

Menil som to asi pred dvomi mesiacmi. Chladič oleja je taka hliniková kocka o rozmeroch asi 13x8 cm a hruba asi 2,5 cm , je delená pozdlžne na dve komory v jednej prudi olej a v druhom voda , je to vlastne vymennik , ktorý služi na rychlejšie zohriatie motora a pokiaľ motor dosiahne prac.teplotu aj na chladenie vodnej naplne, nakolko okolo tohto vymenníka intenzívne prudi vzduch .

Nepredpokladam, žeby cez ten vymenník prenikal olej do vody, jedine žeby bol ten chladič oleja prasknuty , alebo niečo podobné, ale vtedy by boli aj uniky chladiacej kvapaliny...

Dá sa urobiť jednoduchy test na pritomnosť spalín v chladiacej zmesi, v servise maju na to pristroj a vedia to urobiť na počkanie.

Ak test potvrdí pritomnosť vyf.plynov v chladiacej zmesi , tak olej do vodnej naplne prenika cez tesnenie pod hlavou , alebo je prasknutá samotná hlava valcov motora.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |