Právě je čtv črc 20, 2017 21:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 176 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon črc 08, 2013 19:53 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrován: sob dub 06, 2013 18:00
Příspěvky: 52
Bydliště: Ružomberok
no ved ja som to cidlo rychlosti kupoval nove.a otacky nepadaju ani po jeho vymene.ale ked ho odpojim tak pekne padnu.

_________________
Daewoo Lanos 1.5 , 63kw LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned črc 14, 2013 12:48 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrován: sob dub 06, 2013 18:00
Příspěvky: 52
Bydliště: Ružomberok
dnes som skusal taku vec ze som odpojil vstrekovace ked som mal uz prepnute na lpg.ci mi nahodou nevstrekava benzin:) a kontrolka check blikala.doteraz len svietila(nonstop).ked je daka chyba ma svietit alebo blikat?

_________________
Daewoo Lanos 1.5 , 63kw LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon črc 10, 2017 13:00 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: pon črc 10, 2017 12:25
Příspěvky: 6
mozno mi niekto poradi lebo nenasiel som nikde napovedu co sa mohlo stat mam nubira/lachety 1.8automat benzin89kw r.v.2008 z dna na den my auto vyskocilo do otacok a pod 2500 neklesne ani za tepla ani za studena, vpodstate stale ide nad 2500rpm a viac, diagnostiku som robil cez chevrolet explorer a nenaso ziadnu chyba iba p0703 nieco k brzdam, kontrolka motora svietila uz pred touto poruchou no po odpojeni baterie a vyresetovani rj, kontrolka motora nesvieti ani neblika a ziadna chyba v rj nieje. auto pri danych otackach sa rozbieha a bezproblemov sa dostane na cca 70km/h "automat", pri stati soms spozoroval jendnu vec ak pridam na plynovy pedal razny otacky vyskocia k 3000rpm a padnu na niekolko sekund k 1200rpm ako keby sa chcelo vsetko vratit do normalu (vid graf z diagnostiky). aj jemne slpanutie na plynovy pedal znamena otacky nad 4500rpm

skusal som:
-kable, koncovky som hybal a bez padania otacok,
-vycistil som klapku ta je stale zavreta a doviera ju stale aj podla diagnostiky a aj podla realneho stavu.
-cistil som krokovy motorcek a aj klapku,
-voltaz sytemu pri nastartovani 13,5V
-odpajal som aj krokovy a aj snimac polohy klapky pri nastartovanom aute, bez zmeny
-chcel som udusit motor "upchatim" privodu vzduchu cez skrtiacu klapku, neuspesne motor bezal dalej..
-podtlakovu hadicu k posilnovacu brzd som skusal a falosny vzduch nesaje cez nu

este som neskusal:
-egr som necistil
-mam natlakovane vodne hadice, davam tomu zavinu ze mozno je tesnenie pod hlavou chytene(voda nemizne, ani olej v vode nieje a ani voda v oleji) tie hadice cca 2r su vtakom stave


Přílohy:
Screenshot 2017-07-10 14.00.09.png
Screenshot 2017-07-10 14.00.09.png [ 481.17 KiB | Zobrazeno 148 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon črc 10, 2017 16:31 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 10, 2004 19:09
Příspěvky: 3534
Bydliště: Mexico City
z kade si ..??

ono to vyzara tak, ze ten motor prisava vzduch ..
po ucpati klapky by mal zdochnut...

takze treba najst tu "dieru" ..

_________________
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Montaz a servis Standalone a PiggyBack jednotiek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon črc 10, 2017 19:18 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: pon črc 10, 2017 12:25
Příspěvky: 6
Michalovce, teraz som vymenil bateriu, niekto pisal ze aj to je mozno chyba (neberiem to ako pricinu ale povodna bola uz stara tak som aspon zamenil), vycistil som egr a este raz krokovy neviem ci je funkcny lebo strasne ztuha siel vytiahnut a naspat zatlacit, tak som ho vytiahol nadoraz a dotlacil a doskrutkoval na miesto. potom som hadicu od veka ventilov k klapke a dal nove stahovacie pasky, nasledne som skusil este povytiahnut 2podtlakove ktore som nasiel jednu na sacom potrubi a jednu pod klapkou ked som odpojil hadicky tak otacky este pridalo po upchati otvorov vratilo otcky na bezne 2500rpm.

jednu vec som neskusil upchat tu hadicu od viecka ventilov veducu pod klapku

ps: pod klapku povazujem pripojenie do priruby v mieste za skrtiacov klapkou v nasavacej trase


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon črc 10, 2017 22:20 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 10, 2004 19:09
Příspěvky: 3534
Bydliště: Mexico City
..hele ... "len" 500km odomna..

zober si spray, neaky ten cistic brzd napr...
a striekaj na vsemozne miesta na sani ..
priruby, pripojky a pod ...

pravdepodobne tak najdes miesto, kde by si to mohlo prisavat...

sanie mas plastove, alebo este hlinikove.. ??


ten krokovy motorcek netrebalo "drapat nasilu" .. :!:

pokial zacpes klapku rukou, tak motor musi skapat .. :!:
ak nie, tak je niekde proste diera..

_________________
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Montaz a servis Standalone a PiggyBack jednotiek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte črc 11, 2017 08:32 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Příspěvky: 6217
Bydliště: Praha 4
ano presne to jsem popsal do soukromme zpravy.
nekde je dira budto u vstriku nebo za klapkou nebo trubka egr ventilu do sani ta kovova co ma ty krasny housenkovy kolinka a ty praskaj.nebo tesneni saciho potubi.
urcite to najde sprejem nebo jen vodou z rozprasovace na kytky.

_________________
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte črc 11, 2017 08:39 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 10, 2004 19:09
Příspěvky: 3534
Bydliště: Mexico City
ktej trubke od EGR smerovala aj moja otazka na typ sania ..
ci ma plastove alebo hlinikove..

ono ciste teoreticky, ked uplne zacpe klapku ..
tak by malo byt jasne pocut, odkial ide sycanie,
a kde asi tak moze byt diera..

_________________
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Montaz a servis Standalone a PiggyBack jednotiek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte črc 11, 2017 09:58 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: pon črc 10, 2017 12:25
Příspěvky: 6
no ved prave ze nepocut velmi, striekal som v urovni skrtiacej klapky zprava smer krokovy a pridavalo to otacky este viac, tak niekde tu hore to teraz hladame


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte črc 11, 2017 10:45 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Příspěvky: 6217
Bydliště: Praha 4
tak praskly sani.na 1,8 praskaji sani!!!!! ted mi to rekl prodejce dilu

_________________
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv črc 13, 2017 10:27 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: pon črc 10, 2017 12:25
Příspěvky: 6
tak nakoniec som odviezol auto do servisu, udajne bola chyba v neakom snimaci zozadu sania a neaka podtlakova co ide knemu ze to vymenil, precistil, ze musel davat dole aj karter(podla mna karter je olejova vana) atd. celkovo som platil 30E a presnu zavadu neviem :D sa mi zda ze ide az na nizke otacky auto cca 600rpm jedine ze ten krokovy nezvysuje kedze som ho cely vytiahol a naspat nasunul :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 176 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |