Právě je pon říj 15, 2018 15:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv čer 07, 2018 19:27 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: čtv kvě 21, 2015 19:46
Příspěvky: 13
Ahoj, nevíte někdo, co znamená sporadická chyba P1166-No description(kód chyby specifický podle výrobce)?

Mohlo by to být něco s kyslíkovou lambdou protože to hlásí až po výměně za novou lambdu. Před výměnou auto jednou za den ztratilo na minutu výkon, motor se klepal jako na 2 válce a chtěl chcípnout. Byla tam chyba P0300-náhodné výpdky zapalování na jednom nebo více válcích.
S novou lambdou už výpadky nejsou, jen chyba P1166.

Díky za odpověď


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát čer 08, 2018 20:47 
Offline
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 07, 2013 19:11
Příspěvky: 22
Bydliště: Ruská 333,Holýšov,34562
Ahoj
Tady je popis ze servisního manuálu :)

Diagnostický poruchový kód (DTC) P1137, P1166


Popis DTC

DTC P1137 : Obvod HO2S, nízké napětí během zvýšení výkonu, snímač 2
DTC P1166: Obvod HO2S, nízké napětí během zvýšení výkonu, snímač 1

Popis obvodu/systému

Vyhřívaná lambda-sonda (HO2S) se používá pro řízení paliva a sledování katalyzátoru. Každá vyhřívaná lambda-sonda porovnává obsah kyslíku v okolním vzduchu s obsahem kyslíku v proudu výfukových plynů. Jakmile je vozidlo poprvé nastartováno, řídicí modul motoru pracuje v režimu otevřené smyčky, a při výpočtu poměru vzduchu/paliva ignoruje napětí signálu HO2S. Řídicí modul napájí HO2S referenčním nebo předmagnetizačním napětím přibližně 450 mV. Jakmile je motor uveden do chodu, HO2S se zahřeje a začne generovat napětí v rozsahu od 0 do 1 000 mV. Toto napětí se bude pohybovat nad a pod předmagnetizačním napětím. Jakmile je řídicím modulem zjištěn dostatečný pohyb napětí HO2S, systém vstoupí do uzavřené smyčky. Řídicí modul využívá napětí HO2S ke stanovení poměru vzduchu/paliva. Napětí HO2S, které se zvyšuje nad hodnotu předmagnetizačního napětí směrem k 1 000 mV indikuje bohatou směs paliva. Napětí HO2S, které se snižuje pod hodnotu předmagnetizačního napětí směrem k 0 mV indikuje chudou směs paliva.
Topné články uvnitř každé sondy HO2S ji vyhřívají tak, aby ji rychleji uvedly do provozního stavu. To umožňuje systému vstoupit do uzavřené smyčky dříve a řídicímu modulu vypočítat poměr směsi paliva vzduchu rychleji.

_________________
AVEO,1.2 sedan klas. 53 KW,r.v. 2009


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon čer 18, 2018 15:53 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: čtv kvě 21, 2015 19:46
Příspěvky: 13
Skvělá odpověď, díky. To by odpovídalo. Nová lambda je nefunkční, píše to i jiné chyby o lambdě.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |