Právě je úte říj 24, 2017 10:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Lacetti startuje až na druhý pokus
PříspěvekNapsal: úte zář 27, 2016 14:55 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: úte zář 27, 2016 14:43
Příspěvky: 1
Zdravím odborníky, posledních pár týdnů mám problém se startováním studeného motoru. Na první pokus motor kucká a chcípne. Na druhý pokus však naběhne v pořádku. Musím však nechat motor chvilku běžet v 2k-3k otáčkách, jinak při záběru opět chcípá.
Servisák doporučil výměnu svíček, bohužel to nepomohlo.
Máte nějaký tip, na co bych se měl zaměřit?

Mám Chevrolet Lacetti kombi, r.v. 2005, LPG Stag, najeto 166000 km. Ale problém se startováním přetrvává i když LPG vypnu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte zář 27, 2016 15:13 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 16, 2004 11:29
Příspěvky: 3333
Bydliště: Praha
vidím že máš LPG i jsi se k tomu přiznal ;-) no je možný že jsou trochu zaschlý zašpiněný vstřikovače to se stává když většinu doby nestříkají benzín, protože jedeš na plyn..... Oni při startu vstřiky ani moc nestříkají, spíš tam benzín lejou, tak pokud jsou trochu přicpaný a nedodají dostatečné množství, může to způsobit tvé problémy. Stejně tak se může projevit nižší tlak ve vstřikovací liště, příčina může být v ucpaném filtru paliva, opotřebeném el. čerpadle, nebo v přetlakovém ventilu na liště.....

Prostě tam nejde tolik benzínu, co je potřeba.....

_________________
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát lis 04, 2016 09:41 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: ned led 24, 2010 16:56
Příspěvky: 3
zdravim vsetkych
chcem poprosit o pomoc
je to obdobny problem ako predchadzajuci
jedna sa presne o to ze na prvy raz motor toci do nekonecna a nenaskoci a na druhy raz naskoci ale pokuckava a ma snahu zdochnut a niekedy aj zdochne
prisiel som na to ze ked prvy raz len cvaknem klucom -motor nepretocim tak na druhy raz naskoci ale problem pretrvava aj ked pred startovanim zapnem 1-2 x kluc aby natahal benzin
je to jedno v akom pocasi ale v lete je to o nieco lepsie vie naskocic aj na prvy raz ale stale s problemami
pocas dna je to uz potom bezproblemove jedna sa len o prvotne startovanie po dlhosom stati(kazdy den)
beteria nova filtre-aj palivovy nove sviecky nove klapka vycistena tlak paliva ok
v servise 0 bodov ziadnu chibu neukazuje
tiez mam lpg ale myslim ze lpg to nebude lebo problem je aj ked jazdim len na benzin
lacetti 1.4 r.v. 2005
za rady vopred pekne dakujem


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned lis 13, 2016 23:59 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 07, 2006 05:12
Příspěvky: 1054
Bydliště: Banská Bystrica
Moja Evanda robila to isté. Ja pred zimou kúpim 1liter liehu a nalejem to do nádrže nech lieh naviaže vodu na seba.
Ráno štartujem až keď mi dopípa pás, že nie som zapnutý.
Už štartuje na prvý pokus.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon lis 14, 2016 19:16 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Příspěvky: 4749
Bydliště: Praha 4
...já nevím ale bio-líh se přidává už roky do benzínu, není to zbytečný cpát ho tam jedště víc. Začal jsem přidávat do benzínu Super Benzín Aditiv, zatím jenom do dvou plných nádrží čističí schopnost prokázána v mezinárodně uznávané zkoušce CEC F-05-93 v laboratoři SGS Kolín. Subjektivně by bylo moje hodnocení předčasné.

Mějte se fajn

_________________
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř lis 23, 2016 20:48 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 20, 2006 20:37
Příspěvky: 3820
Bydliště: Praha
Jo i auto na LPG je dobré občas projet na benzín. Já tankuju v power a ještě přidávám VIF aditivum.

_________________
BMW F 800 GS
Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
Ford Transit Connect T230 1.8TDCi
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2017 20:04 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: úte čer 07, 2011 11:27
Příspěvky: 4
Ahojte, napíšem moju skúsenosť, mám lacetti 1.6 s LPG od BRC (245 tkm nalietaných :D ), auto mi začalo asi pred mesiacom štartovať na tri valce, po pár sekundách začne motor pracovať normálne. Keď je auto zahriate a idem povedzme 50 po obci a snažím sa udržiavať túto rýchlosť je cítiť mierne potrhávanie, auto si ako keby velmi jemne na sekundu-dve samo pridá a následne to trhne. Menil som káble, sviečky, EGR ventil, čistil klapku, kontrola sania na tesnosť, kontrola autobatérie,vymenil PCV ventil a bez výsledku. Auto mi dnes po troch dňoch státia chytilo na šiesty pokus horko ťažko :( .... Myslel som si, že to môže byť tesnenie pod hlavou, no dnes som absolvoval úspešne emisnú bez problémov tak som to vylúčil. A TERAZ načo som prišiel, vŕtalo mi to hlavou tak ma napadlo že do rozprašovača zoberiem trošku vody a v úplnej tme nastriekam na káble a zapaľovací modul. Na moje nemilé prekvapenie káble iskrili jedna radosť, sem tam som videl iskru aj z obalu modulu. Káble som kúpil od polskej značky JANMOR a napriek tomu že vyzerali na pohlad kvalitne realite je inde. Takže objednávam origo zapalovací modul aj káble a následne dám vedieť či pomohlo.
Ohladom štartu na tri valce ešte doplním, že dnes mi vravel technik na STK že u vozidiel s LPG často odchádza palivové čerpadlo kedže je aj po prepnutí na plyn stále funkčné a tlačí benzín. Nemám to overené ale ako možnosť to je tiež.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte led 03, 2017 09:39 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 16, 2004 11:29
Příspěvky: 3333
Bydliště: Praha
Jo kabely a modul dokáže pozlobit, oni tam jsou vlastně 2 zapalovací cívky a vždy pálí 2 svíčky najednou ale směs na zapálení je jen v jednom válci..... mám pocit že se v modulu časem udělají cestičky kudy jiskra skáče i jinam než má a na problém je zaděláno takže se může stát že jiskra co má skákat na např. válec 1+3 někudy skáče i na 2+4 a tím pádem je slabá všude.....
Já si s modulem užil své a je to tu na foru popsáno. A neorigo kabely jsou tak max. na 2 roky, zkušenost s kabelama SENTEH.... Nakonec jsem koupil v Czdrafelu ne origo, ale korejskou náhradu a od té doby OK. V kombinaci s plynem jsem používal ty nejlevnější Brisky tuším DR17YC asi za 35 Kč kus a měnil to vše i s olejem každých 15 tisíc km.....
A k tomu LPG , je důležité mít zapalování v absolutním pořádku LPG totiž má oktanové číslo přes 100 a proto se hůře zapaluje!

_________________
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob led 07, 2017 22:29 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: úte čer 07, 2011 11:27
Příspěvky: 4
Tak vymenil som kable aj modul, auto uz startuje normalne a nema problem ani pri mrazoch rano. Zavada s potrhavanim za jazdy ale stale ostala a svieti chyba motora, diagnostika ukazuje chybovy kod P0420. Vie niekto poradit co skusit dalej?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř říj 11, 2017 06:25 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: ned led 24, 2010 16:56
Příspěvky: 3
ahoj vsetci
po dlhej odmlke sa sem vraciam aj vyriesenym problemom
auto mi dlho stalo ale na koniec som sa rozhodol riesit moj problem tak som rozobral vstrekovace a chyba bola v nich vsetky striekali a nerozprasovali
poriadne som ich precistil sprej na karbon aditivum na vstrekovace a ultrazvuk
netreba vsetko ale mal som pristup ku vsetkemu tak som to vycistil poriadne auto ide "lepsie ako nove"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř říj 11, 2017 11:38 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrován: úte říj 25, 2016 18:54
Příspěvky: 55
Bydliště: Bratislava
Maverick Lambda sonda?

_________________
Chevrolet lacetti SW 1.6 LPG BRC 2006


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |