Právě je pon pro 11, 2017 16:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 96 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Captiva 2011
PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2012 19:08 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrován: čtv říj 20, 2011 21:22
Příspěvky: 92
Zdravím všechny.
Posílám několik fotek (foceno telefonem) z dnešního výletu. Najeto cca 150 km, spotřeba podle počítače 8,5 l (spokojenost), obsazení 2 dospělými a 3 dětmi, dodržování rychlostních limitů (+-) :D .
První dojmy z jízdy:
- nejsem kamarád s ovládáním světel, vadí mi to automatické rozsvěcení při odemčení
- systém stop-start mi nevyhovuje vůbec, navíc se musí deaktivovat tlačítkem při každém nastartování
- tempomat si při obnovení rychlosti z paměti (RES/+) přidává poněkud více
Ale jinak samá pozitiva :D.


Přílohy:
1-IMG355.jpg
1-IMG355.jpg [ 91.5 KiB | Zobrazeno 1889 krát ]
1-IMG353.jpg
1-IMG353.jpg [ 117.08 KiB | Zobrazeno 1889 krát ]

_________________
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105

ČZ 125/476
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Captiva 2011
PříspěvekNapsal: pon říj 01, 2012 16:15 
Offline
Chevy master
Chevy master

Registrován: sob říj 01, 2011 13:45
Příspěvky: 587
Svetla ja neresim - at si delaj co chtej :mrgreen:
Start/Stop tam nastesti nemam, ale melo by to jit SW vypnout
Tempomat jsem si nejak nevsiml ze by se vracel do vyssi rychlosti

Jinak vypada pekne :PP:
Na kolik jsi to usmlouval :o)
A modelovy rok uz mas asi 2013


Naposledy upravil Matsonic dne pon říj 01, 2012 19:01, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Captiva 2011
PříspěvekNapsal: pon říj 01, 2012 16:17 
Offline
Chevy master
Chevy master

Registrován: sob říj 01, 2011 13:45
Příspěvky: 587
MartinXY píše:
Hlavně je captiva snad jediné takové SUV, které lze koupit s 3.0 V6 :lol:

Je to řádnej masakr :PP:

A kolik si to v trilitru veme?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Captiva 2011
PříspěvekNapsal: pon říj 01, 2012 16:36 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 04, 2009 18:49
Příspěvky: 6583
Bydliště: Brno
Matsonic- Viděl jsem tě jet, soudím podle kol a tvých vlasů :D v Brně Slatině kolem Penny marketu, byl jsi to ty? :PP:

_________________
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke

[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Captiva 2011
PříspěvekNapsal: pon říj 01, 2012 17:30 
Offline
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 17, 2011 14:56
Příspěvky: 30
Bydliště: Plzeň
Průměr dle počítače 12,2, asi to sedí. Když jedu dálku, dá se jet i za 10l. Je trochu nejapné, že ta nádrž moc nevydrží, měli by jí dělat alespoň o 15l větší.
Jízda s V6 je super, jen tak si ševelí, při bežném provozu se to motá kolem 1500 rpm. Zajímavé je když se začne předjíždět :lol: , točí to přes 7tis a dost to zrychluje :twisted: , dá se s tím jet celkem svižně :)
Celkem dobře hodnotím nastavení délky převodů, jsou příjemně dlouhé. Při 90km se to motá kolem 1500rpm a při 180km něco málo přes 3000rpm. Není to žádný chrt, ale velmi příjemně to jede. Je to prostě jízda s relativně velkou atmosférou :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Captiva 2011
PříspěvekNapsal: pon říj 01, 2012 17:36 
Offline
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 17, 2011 14:56
Příspěvky: 30
Bydliště: Plzeň
Jak ty nové nafty? Musím přiznat, že jsem měl trochu strach to koupit, vzhledem k filtru DP či jak se to nazývá...
Jeden známý si jí nakonec koupil úplně stejně a ve 12tis ten filtr padnul, tak nevím...
A pak mě deptalo, že mi v kopci ujíždí octávky :) - měl jsem půjčenou captivu s tím silnějším výkonem...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Captiva 2011
PříspěvekNapsal: pon říj 01, 2012 17:40 
Offline
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 17, 2011 14:56
Příspěvky: 30
Bydliště: Plzeň
A ještě jsem si vzpomněl, sháním deflektor na haubnu, nemůžu nikde najít... nemáte někdo zkušenost? díky...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Captiva 2011
PříspěvekNapsal: pon říj 01, 2012 18:45 
Offline
Chevy master
Chevy master

Registrován: sob říj 01, 2011 13:45
Příspěvky: 587
ladinek píše:
Matsonic- Viděl jsem tě jet, soudím podle kol a tvých vlasů :D v Brně Slatině kolem Penny marketu, byl jsi to ty? :PP:

Jezdím tudy o vikendu na chatu smer Rousinov


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Captiva 2011
PříspěvekNapsal: pon říj 01, 2012 18:47 
Offline
Chevy master
Chevy master

Registrován: sob říj 01, 2011 13:45
Příspěvky: 587
MartinXY píše:
A ještě jsem si vzpomněl, sháním deflektor na haubnu, nemůžu nikde najít... nemáte někdo zkušenost? díky...

Videl jsem to na starou - nekde tady byl odkaz, ale na novou ne.
A co zkusit napsat do Carmaxu?

Obrázek


Naposledy upravil Matsonic dne pon říj 01, 2012 19:29, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Captiva 2011
PříspěvekNapsal: pon říj 01, 2012 18:56 
Offline
Chevy master
Chevy master

Registrován: sob říj 01, 2011 13:45
Příspěvky: 587
MartinXY píše:
Průměr dle počítače 12,2, asi to sedí. Když jedu dálku, dá se jet i za 10l. Je trochu nejapné, že ta nádrž moc nevydrží, měli by jí dělat alespoň o 15l větší.
Jízda s V6 je super, jen tak si ševelí, při bežném provozu se to motá kolem 1500 rpm. Zajímavé je když se začne předjíždět :lol: , točí to přes 7tis a dost to zrychluje :twisted: , dá se s tím jet celkem svižně :)
Celkem dobře hodnotím nastavení délky převodů, jsou příjemně dlouhé. Při 90km se to motá kolem 1500rpm a při 180km něco málo přes 3000rpm. Není to žádný chrt, ale velmi příjemně to jede. Je to prostě jízda s relativně velkou atmosférou :)


Nadrz by mela byt aspon 70l a davalo by to smysl.
U me spotreba po 15000 je do 9l a to to vetsinou moc nesporim. Po okresce se da jet v provozu za 6 - 7 l, ale to uz je lepsi tlacit
Co se tyce pruznosti tak jsem tez spokojen, clovek si musi uvedomit ze to ma 2t - 2,5t, ale i tak se drzi pasata jak na gume :lol:
Jinak cestovani v pohode, 1000 km bez pocitu osezeni zadnice - jen to tankovani navic.
S DPF jsem mel podle meho nazoru problem. Vypalovani svitilo v prumeru 600 - 1000km,
tak jsem to sel v 9000 km reklamovat. Prehrali me udajne novejsi SW.
Posledni roznuti kontrolky bylo v 10000km a do ted uz nic.
Prevodovka by chtela vychytat mezi 1 a 2, jinak v pohode

Ale mohli misto tech 2,2 udelatv 2,5 V6. By byl zvoucek :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Captiva 2011
PříspěvekNapsal: úte říj 02, 2012 08:07 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrován: čtv říj 20, 2011 21:22
Příspěvky: 92
Modelový rok mám 2012. MY2013 bude prý k sehnání tak za 6 měsíců?! Avizovanou změnou je snad jenom světlejší bílá metalíza, víc toho nevěděli.
Auto objednáno 10.9., 14.9. se auto přemístilo z Koperu do Majoshazy (centrální sklad v Maďarsku), 24.9. bylo u prodejce.
Pro zajímavost na Octavii 4x4 jsem v roce 2005 čekal 6 měsíců a stála 625 tis. bez DPH s mizernou výbavou (bez radia, vzadu švihadla,...), ale dobře sloužila a nikdy mě nenechala na cestě. Ještě je mi smutno, mám k autům takový rodičovský vztah. :D
Cena vč. odnímatelného tažného zařízení (BOSAL) a ochranné sady cca 560 bez DPH.
Pojištění POV 4.226,- + HAV 5.679,- + SKLA na limit 20 tis. za 1250,-.

_________________
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105

ČZ 125/476


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Captiva 2011
PříspěvekNapsal: úte říj 02, 2012 08:13 
Offline
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 17, 2011 14:56
Příspěvky: 30
Bydliště: Plzeň
Matsonic píše:
MartinXY píše:
Průměr dle počítače 12,2, asi to sedí. Když jedu dálku, dá se jet i za 10l. Je trochu nejapné, že ta nádrž moc nevydrží, měli by jí dělat alespoň o 15l větší.
Jízda s V6 je super, jen tak si ševelí, při bežném provozu se to motá kolem 1500 rpm. Zajímavé je když se začne předjíždět :lol: , točí to přes 7tis a dost to zrychluje :twisted: , dá se s tím jet celkem svižně :)
Celkem dobře hodnotím nastavení délky převodů, jsou příjemně dlouhé. Při 90km se to motá kolem 1500rpm a při 180km něco málo přes 3000rpm. Není to žádný chrt, ale velmi příjemně to jede. Je to prostě jízda s relativně velkou atmosférou :)


Nadrz by mela byt aspon 70l a davalo by to smysl.
U me spotreba po 15000 je do 9l a to to vetsinou moc nesporim. Po okresce se da jet v provozu za 6 - 7 l, ale to uz je lepsi tlacit
Co se tyce pruznosti tak jsem tez spokojen, clovek si musi uvedomit ze to ma 2t - 2,5t, ale i tak se drzi pasata jak na gume :lol:
Jinak cestovani v pohode, 1000 km bez pocitu osezeni zadnice - jen to tankovani navic.
S DPF jsem mel podle meho nazoru problem. Vypalovani svitilo v prumeru 600 - 1000km,
tak jsem to sel v 9000 km reklamovat. Prehrali me udajne novejsi SW.
Posledni roznuti kontrolky bylo v 10000km a do ted uz nic.
Prevodovka by chtela vychytat mezi 1 a 2, jinak v pohode

Ale mohli misto tech 2,2 udelatv 2,5 V6. By byl zvoucek :)


Jo, kdyby byl diesel ve V6, tak bych nad tím moc nepřemýšlel :) je pravda, že Captiva je dost těžká... a ten 2,2 mi přijde moc malý...
I když na druhou stranu, blíží se doba, kdy budeme jezdit s jednoválcem 0,5 a s triTurbem :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Captiva 2011
PříspěvekNapsal: čtv říj 11, 2012 10:00 
Offline
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 17, 2011 14:56
Příspěvky: 30
Bydliště: Plzeň
Matsonic píše:
MartinXY píše:
A ještě jsem si vzpomněl, sháním deflektor na haubnu, nemůžu nikde najít... nemáte někdo zkušenost? díky...

Videl jsem to na starou - nekde tady byl odkaz, ale na novou ne.
A co zkusit napsat do Carmaxu?

Obrázek



Tak zatím nikde nic... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Captiva 2011
PříspěvekNapsal: čtv říj 11, 2012 10:03 
Offline
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 17, 2011 14:56
Příspěvky: 30
Bydliště: Plzeň
Ještě bych měl dotaz na manuál převodovku, nedávno jsem se svezl s manuálem a při řazení 1 - 2 mi to občas tak nějak nešlo, připadal jsem si jako tatar :)
Bylo to nové auto, tak nevím v čem byl zádrhel...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Captiva 2011
PříspěvekNapsal: čtv říj 11, 2012 12:16 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrován: čtv říj 20, 2011 21:22
Příspěvky: 92
Prvních pár kilometrů řazení 1-2 nešlo moc hladce, řadil jsem s dvojím vyšlápnutím spojky, teď po 1000 km jde řazení hladce a bez problémů.

_________________
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105

ČZ 125/476


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 96 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |