Právě je sob říj 21, 2017 22:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř dub 12, 2017 08:39 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 16, 2004 11:29
Příspěvky: 3333
Bydliště: Praha
No vono je to asi kvůli vylepšení emisí o spoustě dalších "kurvítek" Já v Nubiře měl 2 vačky 2 pevná ozubená kola, rozvody si vyměním po 70000km s prstem v nose a auto jezdí. O ventily se nestarám to dělaj hydroštely ;-) A tak jezdím, měním olej, za čas rozvody a kochám se..... Dneska hydraulické natáčení vaček (proměnné nastavování ventilů) místo hydroštelů jsou u ventilů jen podložky - tedy další starost :roll: Je tam přidaných spoustu navzájem ovlivňujících kurvítek, že jde všem hlava kolem.
A výsledek ? Možná menší spotřeba třeba o 1/2 litru, stojí to za to ???????
Teď je populární "dieselgate" ale hledáme vždy problém tam kde je? Když mám bohatou směs - mám hodně CO když ji ochudím mám hodně NOx z tohodle není jednoduchá cesta ven a jediný kdo toto chápe je normální člověk co tyhle blbiny navíc ještě platí....
Mrkněte se na na Flightradar co se po Evropě potuluje letadel a tam se taky spaluje ropný produkt, katalyzátor tam zcela jistě není a spalujou se tuny paliva.
Tuhle jsem v noci jel přes Velké hamry v noci. Musel jsem zapnout vnitřní cirkulaci, protože se venku nedalo dýchat..... Auta nikde, akorát všichni v tom údolí topí "nevím čím" každopádně nechtěl bych tam bydlet ani omylem. Takže mobilita ano, ale s rozumem, myslíte že děda ve starým Favoritu bez Euro který jede 2x v měsíci nakoupit a 1x měsíčně k doktorovi způsobí globální katastrofu? Kdo asi víc poškodí živ. prostředí, ten děda, nebo manager s autem sice EU6 ale který ujede s autem 10000 měsíčně a jezdí s ním i na hajzl :roll:
Sorry asi to sem nepatří, ale musím se někde vykecat :roll:

_________________
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř dub 12, 2017 12:25 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 19, 2009 13:36
Příspěvky: 5761
Bydliště: Městys Jedovnice
K tomu není co dodat -i :lol:

_________________
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)

člen AVEO Fanclubu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř dub 12, 2017 16:58 
Offline
Chevy master
Chevy master

Registrován: úte lis 19, 2013 19:40
Příspěvky: 581
Takže chyba P0365 znamená chybu okruhu ,teda ,že niečo zapojené do CAN-bus v TOM istom OKRUHU ako tie snimače vačiek vykazuje chybu, tak tu chybu tam bude stale rozsvecovať a vyhadzovať ...

A ta chyba vobec nemusí sa týkať motora, a ani byť v motorovom priestore...ale pracu motora ovplyvńovať bude....

Konkretne je podozrenie, že to robí odídený mikrospínač otvarania zadných dverí.....

To je logika ... ČO ???


Naposledy upravil Laco71 dne čtv dub 13, 2017 03:01, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř dub 12, 2017 18:02 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 23, 2009 10:31
Příspěvky: 541
Bydliště: Ostravsko
Laco, prosím Tě. Nepodceňuj vývojáře motorů a elektroniky aut, včetně CAN, protože tyto bludy, ohledně chyby P0365 snad nemyslíš ani vážně. Pokud tato chyba nastane, jedná se o poziční senzor CAMSHAFTU, to snad víš co je. A tento je připojen do ECU motoru!!! Nikoliv do hlavní palubní jednotky vozidla v kabině, která má nízkorychlostní CAN a obstarává právě osvětlení, dveře, okna, stěrače, zamykání, atd.... Takže, tak. Pokud byste uměli používat servisní dokumentaci, která tu byla nebo i je ke stažení a "nebludili" v elektrice auta, které má svou logiku, tak polovinu problému máš za sebou!!! On tu většinou každý druhý mlátí prázdnou slámu. Ale CAN je za poslední desetiletí největší a nejlepší pokrok v autech, včetně jasně daných chybových hlášek a věř tomu, že to pozná i zkraty a svody, přepětí apod. Jenže to chce přizvat ke "kováři", který na to vše jde postaru "barborou" i autotronika, který ví, na co CAN je a umí číst v servisních manuálech.... Takže, tak.

_________________
Mitsubishi Lancer Sportsedan 1,6 MIVEC
--------------------------------------
ex: Š100MB, Š120L, Favorit 135L, Forman Comfort Line, Daewoo Nexia 1,5/8V GLE Sedan, Daewoo Kalos SE 1,4/8V Sedan, Cruze 1,6 White Sedan


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv dub 13, 2017 07:58 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Příspěvky: 7201
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Laco já to vidím na 100% na problém v podhuštěných pneumatikách na jedné straně tím padem je problém ve snímači náklonu.Dále bude problém ve snímači pod kapotou motoru na kontrolu vstupu nekvalifikovaných amatéru a svítit poslední varování před dalším kutilským zásahem s výstrahou uplného zastavením motoru! :lol: :lol: :lol: :PP: :lol: :lol: :lol:

_________________
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv dub 13, 2017 12:04 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 14, 2009 19:57
Příspěvky: 542
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Ahoj Hanzy, tuším, že si doma v Karlovicích a těšíš se na Velikonoce :PP: Chtěl jsem jenom říci, že mě na Tacumě svítil check motoru a já jsem se přesto odhodlal na jízdu do Chorvatska.Nic se motoru po 2500 km nestalo a pak check motoru zhasl sám. U těch nových motorů se to asi nestane.

_________________
Tacuma 1.8 + LPG - 72 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned dub 23, 2017 10:41 
Offline
Chevy master
Chevy master

Registrován: úte lis 19, 2013 19:40
Příspěvky: 581
Takže ,
pre tých,ktorých auto postihne podobná chyba a budú googliť
pridávam informaciu, že bola správna indicia, ktorú uviedol zakladateľ podobnej témy témy "bowl"
hned na začiatku , /P0014/
zistil som ,že sú špatné ,resp.nefunkčné solenoidy ovladania hydrauliky v aktuatoroch

po výmene kolesa aktuatora vyf.vačkového hriadeľa sa situacia malinko zlepšila, no chyba naďalej pretrváva, potrebuje to ešte regulaciu od tých solenoidov, ktoré su aktualne mrtve
zistil som to tak,že som odpojil oba konektory od solenoidov a skušal pojazdiť,
na praci motora sa nič nezmenilo.
Chyba P0365 tam zostava, teda ako tu bolo správne vysvetlené tato chyba je chyba OKRUHU a okruh netvoria len viditeľné drotiky,ale tiež všetky elektrické kontakty vnutri sučiastok,ktore su do tohto okruhu zapojené.

V utorok pridu oba solenoidy , tak ich vymenim a dufam, že sem napíšem , čo sa zmenilo.

Svojpomocným opravam ZDAR !

Laco.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |