Právě je sob črc 21, 2018 14:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: problém pri štartovaní za studena
PříspěvekNapsal: stř zář 18, 2013 16:14 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrován: čtv lis 01, 2012 09:35
Příspěvky: 107
Zdravím, idem sa s vami opäť o niečom poradiť.
Za posledné 2 týždne si všímam, že mi auto zle štartuje - za studena. Konkrétnejšie, naštartuje v priemere na 3-4 krát !!!
Sviečky menené pred 2 mesiacmi, autobatéria pred 3 dňami (prikladal som to práve možnosti slabej batérie). Menili sa rozvody pred cca 2 mesiacmi.
Závada sa prejavuje tak, že štartér začne točiť ale neodpáli, keď už aj má tendenciu, že chytí, tak zase sa vypne. Nakoniec naštartuje, ale štve ma to, pretože v aute som nič nerobil, začalo z ničoho nič jedného dňa.
ALE keď je motor zohriaty, naštartuje bez problémov.

- neviem či to môže mať vplyv, ale zajtra som naplánoval vyčistenie lambda sondy a škrtiacej klapky

_________________
teraz: Daewoo Evanda 2.0 16V CDX, 1/2005 LPG BRC
ex: Daewoo Lanos 1.5, 8/2000 LPG Lovato


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř zář 18, 2013 18:37 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 16, 2004 11:29
Příspěvky: 3375
Bydliště: Praha
lambda se ti projeví až po ohřátí, než dá nějaké normální info ř.j. si ji nevšímá, teda pokud to dělá za studena lambdu můžeš vynechat..... zajímavá informace je žes měnil rozvody, jsou správně? Když to kontroluješ máš všechny značky na správném místě? Dále může jít o nějaké čidlo - polohy vačky nebo klikové hřídele no a pak klasicky svíčky, kabely ke svíčkám, zapalovací modul...... ale nerozumím tomuhle: " že štartér začne točiť ale neodpáli, keď už aj má tendenciu, že chytí, tak zase sa vypne" to i když máš klíček v poloze "start" startér přestane točit ????? Pak bych hledal problém v něm......

_________________
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř zář 18, 2013 18:48 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrován: čtv lis 01, 2012 09:35
Příspěvky: 107
nie, tak keď mi neodpáli motor, vypnem kľúč, pretože je úplne zbytočné aby točil štartér naprázdno, keď nemá ani náznak toho, že by motor chytil

bol som teraz tankovať a zbadal som ďalší príznak...motor nebol celkom zohriaty, takže na LPG nepreplo ešte a hral som sa s plynovým pedálom.. pri prudkom zošliapnutí plynového pedálu stiahlo otáčky z cca 1000 ot/m v momente na 500 ot/m a zatriaslo celým autom a potom prudko vyšli otáčky na 3000 (samozrejme tým ako som mal pedál na podlahe), ako som prepol na LPG, otáčky sa zmenili plynulo aj pri prudkom zošliapnutí plyn. pedálu

k tým rozvodom...prešiel som s nimi už 2000 km kým to začalo robiť, práve tesne po výmene rozvodov som mal dosť dlho pocit, že motor je živší...

_________________
teraz: Daewoo Evanda 2.0 16V CDX, 1/2005 LPG BRC
ex: Daewoo Lanos 1.5, 8/2000 LPG Lovato


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř zář 18, 2013 18:52 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 07, 2006 05:12
Příspěvky: 1054
Bydliště: Banská Bystrica
Ja si myslim, ze to bude cidlom teploty (nie tym co je na budik). RJ si ,,mysli,, ze je motor ohriaty, preto to blbo startuje za studena.
Za tepla problem nema.
Aj svokor na Corzicke mal takyto problem.
Vymenilo sa cidlo teploty nasavaneho vzduchu a startuje v pohode.
Treba to dat na diagnostiku a podla zivich dat skontrolovat teplotu za studena a potom aj za tepla.

_________________
EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv zář 19, 2013 08:39 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 16, 2004 11:29
Příspěvky: 3375
Bydliště: Praha
Jsem přehlíd že tam máš LPG...... to můžou být i přicpaný vstřikovače, oni jak se při LPG nepoužívají tak mohou zaschnout a dávají míň paliva..... samo i to co píše vypravca je možný důvod tvých potíží.... bylo by dobré kdybys napsal že po ohřátí a přepnutí na plyn je auto v pohodě, aspoň tak jsem to pochopil..... problém je jen za studena a jen na benzín, nebo se pletu ? Pokud je to tak, můžeš skoro na 100% vynechat celé zapalování, LPG je na kvalitu zapalování háklivé a co projde u benzínu u LPG už dělá problém.....

_________________
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv zář 19, 2013 09:28 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrován: čtv lis 01, 2012 09:35
Příspěvky: 107
Presne tak ako to pises, ako sa motor zohreje a prepne na plyn ide vsetko v pohode. A ked je motor zohriaty uplne a dam na benzin, tak nie je s tym problem. Asi 3 tyzdne dozadu som prehnal auto na benzine 170km/h ale to bolo prepnute za jazdy. Problem je pri tom startovani a rozbiehani za studena. Dnes som cistil skrtiacu klapku, ale tej by som to asi nepripisoval.
Inak co sa tyka toho cidla teploty vzduchu, ako by sa malo prejavit keby ho odpojim a idem bez neho na skusku, malo by auto na to nejako reagovat?

_________________
teraz: Daewoo Evanda 2.0 16V CDX, 1/2005 LPG BRC
ex: Daewoo Lanos 1.5, 8/2000 LPG Lovato


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv zář 19, 2013 13:15 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 07, 2006 05:12
Příspěvky: 1054
Bydliště: Banská Bystrica
Příloha:
Sninac teploty.png
Sninac teploty.png [ 23.87 KiB | Zobrazeno 4382 krát ]

Snimac teploty chladiacej kvapaliny je pod EGR ventilom.
Odpoj konektor a odmeraj ohm metrom za studena by mala byt hodnota pri 20°C-3520ohm a pri 80°C-332ohm.
Ak ti bude ukazovat tieto hodnoty tak snimac je v poriadku.
Snimac teploty nasavaneho vzduchu je na hadici od filtra po vzduchovu klapku.
Hodnoty pri 20°C-2500ohm, pri 80°C-327ohm.

_________________
EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob zář 21, 2013 18:25 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrován: čtv lis 01, 2012 09:35
Příspěvky: 107
takze snimac teploty vzduchu pri 14°C mal 3000ohmov pri 80°C cca 2100ohmov...ale to som motor zohrial kratkou trasou, fakt len co prisla rucicka pri 80 a odstavil som..zajtra idem na dlhšiu trasu, tak odmeram znova a musím vymeniť baterky v meraku, aj to má vplyv :mrgreen:

_________________
teraz: Daewoo Evanda 2.0 16V CDX, 1/2005 LPG BRC
ex: Daewoo Lanos 1.5, 8/2000 LPG Lovato


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob zář 21, 2013 19:53 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 07, 2006 05:12
Příspěvky: 1054
Bydliště: Banská Bystrica
Ale teplotu nasavaneho vzduchu si nemal na 80'C.
Ten musis vybrat a zahriat fenom ci bude menit odpor.

_________________
EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob zář 21, 2013 20:01 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrován: čtv lis 01, 2012 09:35
Příspěvky: 107
Ved bolo mi divne ako moze byt teplota vzduchu 80 stupnov ale jak sa hovori topiaci sa aj slamky chyta....a snazil som sa senzor vytiahnut ale neslo mi to a bal som sa nech to neurvem...zajtra to skusim silnejsie

_________________
teraz: Daewoo Evanda 2.0 16V CDX, 1/2005 LPG BRC
ex: Daewoo Lanos 1.5, 8/2000 LPG Lovato


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned zář 22, 2013 09:32 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 07, 2006 05:12
Příspěvky: 1054
Bydliště: Banská Bystrica
Tie hodnoty su zo servisneho manualu. Vybral som tam dve teplotne hodnoty. Tebe sa odpor zmenil.
Skor by som sa zameral na cidlo chladiacej klapaliny. To skus premerat.
Tam uz mozes zistit rozdiel za studena a za tepla.

_________________
EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát říj 04, 2013 15:55 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrován: čtv lis 01, 2012 09:35
Příspěvky: 107
ešte pred meraním mi kolega poradil, že keď jazdím na LPG, mam si skúsiť dať prísadu do nádrže, že môžu byť pripchaté trysky a veru aj boli...teraz na prvý krát štartujem bez problému aj pri dnešných ranných 2°C....uvidím časom, keď opäť začnem jazdiť na LPG (teraz idem čisto na benzín )

_________________
teraz: Daewoo Evanda 2.0 16V CDX, 1/2005 LPG BRC
ex: Daewoo Lanos 1.5, 8/2000 LPG Lovato


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte lis 05, 2013 19:04 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: úte lis 05, 2013 18:36
Příspěvky: 8
dobry den mam stejny problem ako fonzie666
javy sa to podobne za studena auto toci ako by aj chcelo chyitit ale zle to odpaluje nastartuje na 2-3krat
zaujimave ze to neurobi vzdy dakedy auto stoji 3 dni a nastartuje dakedy z vecera do rana sa to prejavy ...
taktiez mam plyn ale auto startuje na benzin tak predpokladam ze s plynom to nema nic spolocneho
odsledoval som ze to robi len ked je vonku chladno jesen zima jar v lete mi to nerobi
cidlo teploty vody som vymenil ako prve stav nezmeneny
hm tak neviem... maky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte lis 05, 2013 19:14 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrován: čtv lis 01, 2012 09:35
Příspěvky: 107
ako som písal v poslednom príspevku, skús aj ty dať prísadu do benzínu. Ja osobne som kúpil od Liqui Moly na prečistenie palivového systému/trysiek..viď obr.
Odporúčajú to balenie 300ml na 75L benzínu, ale ja som dal väčší pomer (odporúčanie), cca balenie na 50L
Problém asi po 2-3 dňoch jazdenia prestal.


Přílohy:
moly.JPG
moly.JPG [ 81.95 KiB | Zobrazeno 4126 krát ]

_________________
teraz: Daewoo Evanda 2.0 16V CDX, 1/2005 LPG BRC
ex: Daewoo Lanos 1.5, 8/2000 LPG Lovato
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř lis 06, 2013 10:10 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: úte lis 05, 2013 18:36
Příspěvky: 8
hm no ano lenze ja ked to auto prepnem na benzin tak chodim bez problemov a keby bolo nieco s tryskami tak to robi stale ja som uz vybral aj cerpadlo vy zera ok akurat v situ na cerpadle su take kamienky na prvy pohlad bordel ale sitko je neporusene takze tam musia byt od nova maky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |