Právě je čtv lis 23, 2017 19:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: klepání v motoru
PříspěvekNapsal: sob kvě 21, 2016 21:34 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 10, 2004 19:09
Příspěvky: 3558
Bydliště: Mexico City
ne...

asi sa znova rozpustil nejaky ten sajrajt.. a znova sa to ucpalo...
skus dat dole aj ventil-dekel.. co tam bude za karamel ...

a chod si kupit tak pol litra petroleju ...
:arrow:

EDITED:
..uz som inac videl aj odrovnane olejove cerpadla..
skus vysledovat, ci v oleji niesu nejake piliny..

_________________
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Montaz a servis Standalone a PiggyBack jednotiek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: klepání v motoru
PříspěvekNapsal: úte říj 03, 2017 18:03 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 21, 2005 21:59
Příspěvky: 3250
Bydliště: Jaroměř
Jak dopadla tahle story ? Začíná mě trápit něco podobnýho :roll: Zatím ještě nevím od kud to přesně jde , ale po studeném startu to začlo a do dvou minut stichlo. Při teplým motoru už to neudělá , tak zatím nevím.

_________________
Daewoo Leganza cdx 1999 Alcoholic E85
Sen - http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina ... u některých brzdová


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: klepání v motoru
PříspěvekNapsal: úte říj 17, 2017 15:41 
Offline
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 04, 2013 20:34
Příspěvky: 112
Bydliště: Nitra
Ja si myslím že to môže byť čokoľvek, od hydrostely (zdvihatko) cez ložisko ojnice až po vodnú pumpu. Problém je v tom že ten zvuk môže vydávať ložisko (respektíve dva predmety ktoré o seba tru) a keďže búchanie prestane po zahriatí motoru (rozťažnosť materiálu) tento zvuk zaniká. Treba vždy vystopovať fonendoskopom (kľudne aj provizórny, nemusíte kradnúť od doktora :D ) treba zistiť odkiaľ ten zvuk ide a v tej lokalite sa snažiť skontrolovať čo by ten zvuk mohlo vydávať a keď tak postupne meniť. A to že rozvody majú životnosť npr. 2 roky a 65 tisíc kilometrov (je to len príklad, tak nech sa nikto nebúri :PP: ) ešte neznamená že sa nejaké ložisko nerozhodne dožiť skôr.

_________________
Daewoo Nubira 2.0 (X20SED) 1997 - Modrá metalíza (Moja Nubča)
Daewoo Evanda 2.0. (X20SED) 2003 - Zelená metalíza
Daewoo Matiz 1.0 (B10S) - Biely
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5qanlirrRWs[/youtube]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: klepání v motoru
PříspěvekNapsal: stř říj 18, 2017 13:15 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Příspěvky: 2496
Bydliště: Hradec Králové
conpet píše:
po studeném startu to začlo a do dvou minut stichlo. Při teplým motoru už to neudělá , tak zatím nevím.

Když moje auto delší dobu stojí (dny, týdny), tak mi tohle udělá po studeném startu někdy taky, ale zmizí to do 2 sekund, ne minut. Tipuji hydroštely (nebo olej, než dopotuje, kam má).

_________________
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Renault Clio II 1.2 RT (02/2001) • černá metalíza • 16V 55kW (D4FB7)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: klepání v motoru
PříspěvekNapsal: stř říj 18, 2017 17:20 
Offline
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 04, 2013 20:34
Příspěvky: 112
Bydliště: Nitra
Pokiaľ vyčistil olejovú vaňu (a za predpokladu že je čerpadlo oleja v poriadku a filter je priechodný a všetky kanáliky) môžeme olej vynechať. Mne sa stala taká vec že mi netlačilo dostatok oleja ale snímač bol pokazený. Našťastie som nato prišiel dosť skoro no už bolo o poznanie viacej počuť hydrostely. Treba skontrolovať tlak oleja od počiatku štartu.

https://www.youtube.com/watch?v=I8teB16U0LA

Princíp je jednotuchý, namiesto senzoru tlaku oleja tam pripojíte manometer. Netreba ani tú špecialnu sadu ako vo videu. Kutil si niečo bude vedieť vyrobiť aj sám len pozor na strnutie závitu v motori. Ak bude tlak v poriadku od samotného štartu (podľa tabulky o aute sa dá zistiť aký má mať tlak) sa dá vylúčiť olejové čerpadlo aj bez rozoverania. Potom už len treba kúpiť napríklad preplachovú sadu do oleja aby sa odopchali aj prípadné pozapchávané kanáliky. Dalej treba hladať vadu už len niekde v mechanike.

_________________
Daewoo Nubira 2.0 (X20SED) 1997 - Modrá metalíza (Moja Nubča)
Daewoo Evanda 2.0. (X20SED) 2003 - Zelená metalíza
Daewoo Matiz 1.0 (B10S) - Biely
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5qanlirrRWs[/youtube]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: klepání v motoru
PříspěvekNapsal: pon říj 23, 2017 20:01 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: pon říj 23, 2017 19:58
Příspěvky: 1
Taky jsem měl podobnou potíž při delším stání auta...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |