Právě je úte srp 21, 2018 15:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zhasinanie volnobehu na LPG - Leganza
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2015 09:34 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: úte úno 17, 2015 09:06
Příspěvky: 5
Dobry den;

rad by som sa opytal na vec co ma trapi. Mam daewoo leganza 1998, po GO motora; cize sa mi vyresetovala aj riadiaca jednotka LPG. presiel som EK s odretymi usami - na plyne vela CO. Bol som v hlohovci nastavit dat LPG. Typek to nastavil; vymenil aj splynovac, vraj trebalo.

Objavil sa vsak stary znamy problem, ktory sa vyskytoval zriedkavo aj pred GO. A totiz ze ked vyradim rychlost vo vyssej rychlosti, alebo sa blizim ku krizovatke bez nohy na plyne, po stlaceni spojky klesnu otacky a motor na LPG zhasne. Je to dost neprijemne, az nebezpecne.... Nakolko mam len 2 nohy a ziada to stlacat naraz vsetky 3 pedale (spojku, brzdu a plyn aby motor nezhasol). Alebo pred kazdou krizovatkou prepnut na benzin.

Vraj sa to riesi klapkami na vstupe sania, vraj vysoky tlak vzduchu v sani - viete mi poradit co s tym? Alebo reklamovat nastavenie LPG, alebo klapka?

Dakujem za rady;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2015 13:21 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 16, 2004 11:29
Příspěvky: 3378
Bydliště: Praha
mě když auto LPG chcípalo vyměnil jsem membrány většinou se to neudrželo za studena, když se auto ohřálo bylo to lepší.... prý teplem trochu změknou a začnou líp regulovat, ale nevím co tam máš za systém, já mám jen centrální foukání před klapku

_________________
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2015 16:51 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: úte úno 17, 2015 09:06
Příspěvky: 5
ano, lpg sa odpari, ide a ide cez krokovy motorcek s klapkou do sania pred hlavnu klapku ovladanu plynovym pedalom. System je Lovato LOV-ECO

Robi to najma ked je motor rozbehnuty a aj cele auto; najma pred krizovatkami.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2015 17:16 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrován: pát kvě 13, 2011 12:35
Příspěvky: 132
Když mi montovali LPG a pak když mi dávali novej reduktor, vždycky mi plynař říkal že mám přijet po cca 1000 km na doseřízení - že se přej trochu vytahají a usadí membrány.

Ohledně klapky nevím, mám sekvenci, ale slyšel jsem jenom o protizášlehových, tohle fakt ne.

_________________
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2015 17:57 
Offline
Chevy master
Chevy master

Registrován: sob úno 07, 2009 15:11
Příspěvky: 1247
Bydliště: BA,SC
Lovato by malo mať na riadiacej jednotke kontrolky, zelena, žlta a červena, je to bohatosť zmesi. Zelena je chudobna, červena je bohatá zmes. Pri správnom nastavení by mali na volnobeh preblikávať všetky tri. Nastavenie zmesi sa robí plastovou skrutkou na reduktore. Pootáčať len po mm, medzi otáčaním vždy trochu pridaj otáčky. Ja mám na Lege zaslepené nasávanie z predu, a vyvŕtaný otvor zo zadu na filter boxe. Takýto problém riešil kolega v sekcii Espero, skús to pohladať, možno Ti to pomôže.

_________________
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2015 08:32 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: úte úno 17, 2015 09:06
Příspěvky: 5
Dakujem za rady. Odvazil som sa nastavit plastovym knoflikom volnobeh na reduktore; zda sa ze to zabralo.
Ledky preblikuju, ale tak pomaly (raz sa sekundu sa meniace), cervena zelena oranzova.

Nebolo vsak otacanie knoflikom o mm ale o otacky(!). Aj som pridaval a uberal lankom, tak v niektorych polohach este mali tendenciu poklesnut otacky, aj ked sa samovolne vratili na volnobehove.

Rano mi to uz nezhaslo nikde; ako hodinky. aj v 90 km/h vyradenie rychlosti v pohode, dokonca som mal pocit ze otacky klesaju dost tlmene na volnobezne. Predtym otacky isli ako kamen okamzine na nulu, cvakli rele, rozsvietili sa kontrolky a bolo tuhe riadenie. Ale vzdy len pri vyssich rychlostiach a v situaciach podradovania, blizenia sa ku krizovatke.

Otazka - nehrozi ze aj ked tie ledky preblikavaju, ze opat mi na EK nameraju vela CO? Predtym v servise LPG sa zda ze volnobeh nastavili na prilis chudobny.... Ci co tam nastavovali? Mali pripojeny aj notebook k RJ plynu.

Peto


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2015 17:32 
Offline
Chevy master
Chevy master

Registrován: sob úno 07, 2009 15:11
Příspěvky: 1247
Bydliště: BA,SC
Pokiaľ to bolo rozladene, mala by svietiť len jedna kontrolka. Servisak LPG mi povedal že to preblikavanie je vlastne kontrola optimalneho nastavenia zmesi. Na emisnu som chodil len s poriadne zohriatym motorom.

_________________
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát črc 08, 2016 13:22 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 29, 2003 16:10
Příspěvky: 4016
Bydliště: NMnV
Mne na lanose preklikovali ale uz nepreblikuju :( Svieti len oraznova a zelena tusim. V servise povdali: "bud vycistit krokovy motorcek alebo vymena splynovaca" :x :x 75.ooo km na lpg sa mi zda nejak skoro nie? Da sa to este nejak rozchodit?

_________________
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob črc 09, 2016 10:57 
Offline
Chevy master
Chevy master

Registrován: sob úno 07, 2009 15:11
Příspěvky: 1247
Bydliště: BA,SC
Ked mi lega zacala skapinat na volnobehu, na LPG, pomohla výmena membrán. To bolo po zhruba 100t km. Divím sa ze chcú menit splynovac, ked stacia membrány. Skus napisat Pehovi na druhom fore.

_________________
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon črc 11, 2016 12:51 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 29, 2003 16:10
Příspěvky: 4016
Bydliště: NMnV
Ja som sa tiez divil jak z jara, ze preco cely splynovac? Odpoved bola ze 8 z 10 su dobre ale ze sa moze stat, ze bude fucat :roll: a nedavaju na to zaruku... a ze cena "repasovaneho" je nieco o viac ako polovica noveho.... :evil: To ma dost nas*alo, ked som si pozrel kolko stoji membrana a cenu ktory zadreli.

_________________
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |