Právě je pon lis 19, 2018 07:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Zadrety motor
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2018 07:19 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
Příspěvky: 1090
Bydliště: Halič /SVK/
preplachol si okruh? najlepšie octovou vodou a potom vypustiť radiátor.
a servo jedine točiť volantom z ľava do prava a z prava do ľava a dolievať kvapalinu. ajkeď bohvie v akom stave je servočerpadlo pokiaľ si ho nemenil z pôvodného motora.

_________________
Daewoo Lanos Sedan "Choaya" 1.5 8V @ 63kw, centrál, parkovacie senzory, DRL, WiFi, 2x el. okna
Opel Vectra B 1.8 16V Jubileum (100 rokov opel) 85kw, 4x airbag, abs, digi-aircon, etc.

Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
RIP-Nexia, RIP-Espero, RIP-Marea, RIP-Corsa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrety motor
PříspěvekNapsal: pon črc 09, 2018 11:05 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: sob kvě 28, 2016 16:59
Příspěvky: 20
Ano preplachol a teraz sa toho octu neviem zbavit
Stale mi v nadrzke vyraza hnusny hrdzavy hnedy kal. Kde je najlepsie vypustat okruh aby vytieklo co najviac?
Inak kuri skoro po 600m. Spravna teplota je pri troska zatazi a teraz kedi cez netesnu hadicu zmizlo trosku destilky.
Povodne servo bolo tiche. To co bolo na kupovanom motore trochu huci ale co uz.

Ale objavil sa problem.
Volnobeh niekedy ostava na 1500 ot 1200 ale nie vzdy ide aj na 600-800 ako ma byt.
A za jazdy obcas trhne motorom okolo 1800 ot a pritom blikne kontrolka motora. Potom ide dalej.

To bude zase tou cievkou v rozdelovaci? Menil som ju pred rokom. Kolko asi vydrzi. Zeby uz davala zle hodnity a blbne rj na volnobeh aj zapalovanie?

Klapku som cistil aj s aktuatorom volnobehu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrety motor
PříspěvekNapsal: čtv črc 26, 2018 10:00 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
Příspěvky: 1090
Bydliště: Halič /SVK/
najlepšie na čo najnižšie položenej hadici. prípadne odpoj hadicu z radiátora, pripoj na ňu záhradnú hadicu a pusti vodu a nechaj tiecť kým nebude vytekať čistá z nejakého iného otvoru , trebars z hadice pri nádržke na vodu alebo priamo z nádržky :) vtedy bude okruh prepláchnutý poriadne. dokonalé to síce nebude nikdy ale bude to lepšie.

s volnobehom to môže byť kadečím. skontroluj si podtlakové hadičky, vyšší voľnobeh u daewa je vtedy keď potrebuje dotlačiť posilovač bŕzd.
nevylučujem ani cievku, no ideálne by bolo DWScan použiť a urobiť diagnostiku aspoň základnú.

_________________
Daewoo Lanos Sedan "Choaya" 1.5 8V @ 63kw, centrál, parkovacie senzory, DRL, WiFi, 2x el. okna
Opel Vectra B 1.8 16V Jubileum (100 rokov opel) 85kw, 4x airbag, abs, digi-aircon, etc.

Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
RIP-Nexia, RIP-Espero, RIP-Marea, RIP-Corsa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrety motor
PříspěvekNapsal: čtv črc 26, 2018 20:17 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: sob kvě 28, 2016 16:59
Příspěvky: 20
Bud zly akumulator, vodice alebo alternator. Ked nabijem baterku ide tak 3 dni bez problemov. Na 4 zacne trhat a uz mi to skalapo uplne. Hned ako som prisiel domov som meral opet napatie na baterke a tusim 12.4V s beziacim motorom.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrety motor
PříspěvekNapsal: pát črc 27, 2018 23:45 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
Příspěvky: 1090
Bydliště: Halič /SVK/
na 12.4V musí jazdiť. mne nexia jazdila pri 9.1V aj so zapnutými svetlami a bez trhania keď prdol alternátor.

ja som mal ku koncu problém s kostrou tak som zobral ešte jeden kábel, pripojil ho na baterku a na blok motora pod šrob ktorý držal prevodovku o motor a bolo po probléme.

_________________
Daewoo Lanos Sedan "Choaya" 1.5 8V @ 63kw, centrál, parkovacie senzory, DRL, WiFi, 2x el. okna
Opel Vectra B 1.8 16V Jubileum (100 rokov opel) 85kw, 4x airbag, abs, digi-aircon, etc.

Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
RIP-Nexia, RIP-Espero, RIP-Marea, RIP-Corsa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrety motor
PříspěvekNapsal: pon črc 30, 2018 16:39 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: sob kvě 28, 2016 16:59
Příspěvky: 20
Dnes som sa nato mrkol. Baterku som pred tyzdnom nabil. Auto stalo a meral som napatie. 12.8V. Zapol klucik a svetla 12.1V :? Cize mi ju nic nevybija ale so svetlami pokles pod 12.4V. Ma cca 4 roky. Ked sa zadrel motor asi dva tyzdne lezala vybita. Teraz sa nedobijala...no snad ju ozivi desulfator z Aliexpresu co mi dnes prisiel.

Natocil som motor v pohode. Na svorkach baterky aj kabloch 12.4V motor bezi bez radia scetla nic. Cize z alternatora tam neprichadza stava. :cry:

Idem odmerat alternator. 13.8V :twisted:

Super budu to kable. Presne tieto vodice ma drzali ked som vyberal motor. Museli sa poskodit. Este som ich aj skratoval ked som to skladal :lol: a neviem preco mi chyba matica na kabli co ide do startera ten tensi kabel.

Tahali ste uz niekto nove vodice od baterky po altik? Da sa kupit nieco hrubsie so svorkami?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |