Právě je pát lis 24, 2017 13:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned čer 16, 2013 20:04 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: ned kvě 19, 2013 14:47
Příspěvky: 11
Prosim Vas neviete kde je srob na nastavenie otaciek volnobehu? Motor hrozne skace, dusi sa ale nechcipne, len su velke tie otrasy.Je to hrozne.Ked idem bez plynu na hocijakej rychlosti, tak autom cuka.Oznacte prosim niekto kde na tejto fotke by sa mal nachadzat ten srob. Dakujem


Přílohy:
Schránka01.jpg
Schránka01.jpg [ 33.72 KiB | Zobrazeno 4303 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon čer 17, 2013 13:23 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: pon říj 10, 2011 13:09
Příspěvky: 17
fp581 - Najprv sa musíš rozhodnúť čo potrebuješ nastaviť 1. rozbehové -zahrievacie otáčky,

2. Voľnobežné otáčky. Jedno musí plynule naväzovať na druhé !!!

(Otáčaním skrutiek doprava sa otáčky zvyšujú ; u zmesi sa otáčaním skrutky doprava táto škrtí).

3. Povoľovaním skrutky dorazu sýtiča sa predlžuje doba jeho chodu a tým sa zabezpečuje náležité zahriatie motora .

4. Na zabezpečenie správnej funkcie sýtiča je optimálné udržovať výšku hladiny chladiacej kvapaliny v expanznej nádobe studeného motora na zn. Full .

http://dinamitry.eniko.ru/reports/carbtico.htm


Přílohy:
autochoke2.jpg
autochoke2.jpg [ 46.22 KiB | Zobrazeno 4277 krát ]
full.jpg
full.jpg [ 45.41 KiB | Zobrazeno 4280 krát ]


Naposledy upravil lanus dne sob bře 28, 2015 21:02, celkově upraveno 2
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon čer 17, 2013 15:24 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: ned kvě 19, 2013 14:47
Příspěvky: 11
Diki moc za foto. Odhalil som vsak ze problem je niekde inde.Skoro ma porazilo.Prvy valec nefunguje na volnobeznych otackach. Dal som dole vysokonapatovy kabel z prveho valca.Nic sa nedeje, ziadna zmena zvuku ani otacok:motor ide na volnobehu a trasie celym autom ako predtym (cize motor ide iba na dva valce). Ked som odpojil aj druhy kabel, motoru klesli rapidne otacky ale nezdochol (ide iba na jeden valec posledny) Potom som to iste urobil, ze som mal iba jeden vysokonapatovy kabel zapojeny a motor isiel na jeden valec (stredny valec) Ked vsak zapojim do zapalovania iba prvy valec, motor nejde, skape hned. Uz som si myslel, ze je odpaleny piest ale ked som pridal otacky na plyne, tak motor sa rozbehol.Sice az po nejakej pauze, nereaguje hned na pridanie plynu ale az po kratsej chvili.Vytocit sa na tomto prvom valci da ani nestriela do vyfuku.Z toho vyplyva, ze na volnobeznych otackach mi nejde prvy valec.Nevie mi niekto poradit, kde moze byt chyba? Kable su v poriadku.Tie som si overil tak, ze som ich prestriedal (prvy za treti, druhy za prvy-proste vsetky mozne kombinacie) no nema to ziadny vplyv. Napada ma casovanie ventilov vzhladom na iskru alebo ci nie je chyba niekde v rozdelovaci.Som zufaly, auto som vcera kupil.Odôvodnovali to trasenie, ze to su nizke otacky, ale asi ma riadne oklamali :(
Neviete niekto poradit co s tym?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon čer 17, 2013 16:10 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: pon říj 10, 2011 13:09
Příspěvky: 17
fp581 - O sviečkach si nič nepísal ?!?! ; skús vymeniť na 1.valci . Kontrola a vyčistenie rozdeľovača nie je ťažké ; najprv však odpoj batériu !!!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte čer 18, 2013 22:19 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: ned kvě 19, 2013 14:47
Příspěvky: 11
Takze sviecku som kupil novu, aj vysokonapatovy kabel.Ziadna zmena.Nejde valec na volnobehu. K tej sviecke: vratim tam radsej tu povodnu co tam bola.Bola tam BOSCH-ka so stvoritym iskristom BOSCH R6 891 SUPER 4.Vyzera byt uplne v poriadku. Ta nova je BRISK 38 LR17YCY-1 tu mi dali ako original cesku nahradu pre Tico.Zajtra skusim pozriet ten rozdelovac. :roll:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob čer 22, 2013 13:52 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: ned kvě 19, 2013 14:47
Příspěvky: 11
Pozrel som sa teda pod rozdelovac.Vyzera byt v poriadku.Ani hrdza ani opaleny palec.Odstrediva regulacia pravdepodobne funguje lebo po potoceni prstami sa strunky vracaju do povodnej pozicie. Podtlakovu regulaciu neviem ako mam diagnostikovat ale tam by som asi chybu nemal hladat, ved motor pri vyssich otackach ide uplne normalne. Zmeral som aj kompresne tlaky. Prvy valec (ten ktory nejde na volnobehu) ma 12 barov, druhy valec 12 barov a posledny valec ma 10 barov.Ma sice najmenej zo vsetkych ale ide osamote aj na volnobehu. Takze kompresia je tiez v poriadku.Neviem ako dalej. Moze byt chyba v karburatore? Zeby nejako nedavkoval presne do prvej komory, alebo moze byt upchaty nejakou spinou? Ozaj, skusal som sa bavit aj s predstihom zapalovania pootocenim rozdelovaca, nemalo to vsak vplyv na ten nefungujuci valec... Som zufaly


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned čer 23, 2013 07:38 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: pon říj 10, 2011 13:09
Příspěvky: 17
fp581 - Skôr ako sa pustíš do rozoberania karburátora tak skús povoliť o jednu otáčku doraz sýtiča (povoľuj len skrutku aby kontra matica zostala na pôvodnom mieste čím sa umožní prípadný návrat do pôvodnej polohy) . Predmetný úkon zvyšuje otáčky+ovplyvňuje otváranie vzduchovej klapky +ovplyvňuje membránu po-otvárania 1.stupňa. (pozri môj predchádzajúci odkaz).

Na rozšírenie vedomosti doporučujem stiahnúť z netu : ,,Jak na Tico PDF" .


Naposledy upravil lanus dne čtv čer 27, 2013 07:29, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte čer 25, 2013 11:55 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: ned kvě 19, 2013 14:47
Příspěvky: 11
Myslite si, ze aj toto ma vplyv na ucinky karburatora? Skusal som podla jedneho navodu akoze obist volnobezny ventil (ten cierny) ale ako vidim mne tam chyba aj trubicka ktora ide z oranzoveho ventilu. Kam by teoreticky mala viest ta trubicka? Skusal som pri zapnutom motore odpojit tieto trubicky ale nic sa nedialo.Aj som skusil ich priskrtit, aj som do nich fukol aj nasal vzduch "akoze som vytvoril podtlak" ale nic sa nedeje. Ako keby boli zbytocne.


Přílohy:
Poznámka: oranzovy ventil nema trubicku
ventily.jpg
ventily.jpg [ 39.28 KiB | Zobrazeno 4177 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte čer 25, 2013 14:42 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: pon říj 10, 2011 13:09
Příspěvky: 17
fp581 - Neviem či sa jedná skutočne o voľnobežný ventil ?!?! Na priloženom obrázku je napísané niečo iné !!! Tá trubička ako vidíš vedie len do atmosféry !!!


Přílohy:
pal.png
pal.png [ 223.93 KiB | Zobrazeno 4168 krát ]


Naposledy upravil lanus dne čtv srp 08, 2013 16:30, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř čer 26, 2013 22:50 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: ned kvě 19, 2013 14:47
Příspěvky: 11
Tu je zatial video, ukazka ako motor ide iba na dva valce, avsak pri pridani plynu idu vsetky valce.Ked som potom odpojil stredny kabel,(cca. 00:57 sekunda vo videu) motor ide uz len na jeden (posledny) valec
http://www.youtube.com/watch?v=j2IPLgkHaAk&feature=youtu.be


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát čer 28, 2013 21:44 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: ned kvě 19, 2013 14:47
Příspěvky: 11
Dnes mi povedali, ze su mozne dve alternativy. Bud je chyba cisto elektricka (iskra, snimac a generator impulzov na rozdelovaci) alebo je rozvodovy remen chybne osadeny o jeden zub.Predchadzajuci majitel menil rozvodovy remen zevraj po 120000 km auto ma teraz 180000.Stretli ste sa uz niekto s tym, ze bol preskoceny remen o jeden zub? :shock: Predzapal mi zmenili tak, ze rozdelovac je posunuty uplne dopredu do krajnej polohy a odvtedy je motor omnoho pruznejsi a zivsi.Predtym bol rozdelovac v strednej polohe. Predzapal je robeny len tak podla zvuku a akceleracie motora, nebolo robene presne meranie stroboskopickou lampou.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon črc 01, 2013 19:46 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: ned led 06, 2013 19:15
Příspěvky: 12
A nechceš můj motor? Ten je v pohodě ,jede jak šlak ,rozpadla se kastle .(trochu jsem jí pomohl trefením plotu... :? )


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte črc 23, 2013 13:20 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: pon říj 10, 2011 13:09
Příspěvky: 17
fp581 - Ako Si pokročil v riešení problému ??? :?:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon zář 09, 2013 20:32 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: ned kvě 19, 2013 14:47
Příspěvky: 11
Dnes som kupil na inzerat rozdelovac.Skusim ho vymenit ak budem mat cas.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát lis 08, 2013 22:04 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: ned kvě 19, 2013 14:47
Příspěvky: 11
Tak som si nasiel cas a precital skoro cele toto forum.Pravdepodobne idem hladat chybu v podtlaku na prvom valci, alebo ci nenasava falosny vzduch do valca = tesnenie nasavania. Malo by to logiku, ze v normalnych otackach ide ok, ale ked je na volnobehu, vtedy uz su tam ine pomery zmesi benzinu voci vzduchu atd...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |