Chevrolet Daewoo forum
http://forum.cars.cz/chevrolet/

motor
http://forum.cars.cz/chevrolet/viewtopic.php?f=12&t=16213
Stránka 1 z 1

Autor:  dany950 [ sob kvě 29, 2010 18:59 ]
Předmět příspěvku:  motor

zdravim.
mam chevrolet kalos r.v.2004,mot.1,2,53kw.z nicoho nic mi zasvieti kontrolka motoru a na diag.ukazalo :,,P1382-NEZNAMA ZAVADA,,.
po vymazani kontrolka zhasla,ale na druhy den,sa opat rozsvietila a na diag.ukazalo to iste.podotykam,ze aj ked kontrolka motora svieti,auto ide v pohode.

dakujem

Autor:  palikx [ sob kvě 29, 2010 19:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor

no skutecne se mi ji nedari najit ale nemam manual na staryho kalose.
jeste prohledam jina auta ale mohlo by to byt neco se snimacem rychlosti ktery by mohl byt na pravem prednim kole pokud nemas abs ale zkusim to jeste pohledat

Autor:  Topol [ ned kvě 30, 2010 08:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor

Pěkný den :D
Mám ten samý ročník červenec.Tak jsem zvědavý co to bude.Když mě tenkrát začala mrcha svítit tak jsem volal na servis a tem mi řek hlavně hlídat náplně a až budu mít čas abych se stavil.Radil mi abych občas koupil Shell V-Power a někde na dálnici to pořádně protáh.Oni všechny benziňáky chtěj občas pořádně protočit a to platilo i u starých Škodovek a ne to porád šmudlat někde kolem 2000-2500otáček!
Tak hlavně ať nám jezdí a nezlobí -i

Autor:  dany950 [ pát čer 04, 2010 20:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor

nema niekto chybove kody na tento motor
diky

Autor:  blackjohn [ pát čer 04, 2010 20:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor

Možná tam nejsou všechny...

Diagnostické poruchové kódy (1.2l SOHC)
DTC Funkce
P0030 HO2S (snímač 1) nefunkční obvod topného tělesa
P0036 HO2S (snímač 2) nefunkční obvod topného tělesa
P0107 Absolutní tlak sběrného potrubí, snímač, nízké napětí
P0108 Absolutní tlak sběrného potrubí, snímač, vysoké napětí
P0112 Teplota nasávaného vzduchu, snímač, nízké napětí
P0113 Teplota nasávaného vzduchu, snímač, vysoké napětí
P0117 Teplota chladicí kapaliny motoru, snímač, nízké napětí
P0118 Teplota chladicí kapaliny motoru, snímač, vysoké napětí
P0122 Snímač polohy škrticí klapky, nízké napětí
P0123 Snímač polohy škrticí klapky, vysoké napětí
P0131 HO2S (snímač 1) nízké napětí
P0132 HO2S (snímač 1) vysoké napětí
P0133 HO2S (snímač 1) nedostatečný výkon
P0137 HO2S (snímač 2) nízké napětí
P0138 HO2S (snímač 2) vysoké napětí
P0140 HO2S (snímač 2) porucha obvodu nebo signálu
P0171 Systém korekce paliva, příliš chudá směs
P0172 Systém korekce paliva, příliš bohatá směs
P0222 Akční člen hlavní škrticí klapky - volnoběžné otáčky (MTIA), nízké napětí
P0223 Akční člen hlavní škrticí klapky - volnoběžné otáčky (MTIA), vysoké napětí
P0261 Vstřikovač 1, nízké napětí
P0262 Vstřikovač 1, vysoké napětí
P0264 Vstřikovač 2, nízké napětí
P0265 Vstřikovač 2, vysoké napětí
P0267 Vstřikovač 3, nízké napětí
P0268 Vstřikovač 3, vysoké napětí
P0270 Vstřikovač 4, nízké napětí
P0271 Vstřikovač 4, vysoké napětí
P0300 Několik válců, zjištěno vynechání jiskry při zapalování
P0327 Snímač klepání, porucha obvodu
P0335 Snímač polohy klikového hřídele, elektrická chyba
P0336 Snímač polohy klikového hřídele, chyba pulzu
P0337 Snímač polohy klikového hřídele, žádný signál
P0341 Snímač polohy vačkového hřídele, přiměřený stav
P0342 Snímač polohy vačkového hřídele, žádný signál
P0351 Porucha obvodu řízení zapalování 1 a 4
P0352 Porucha obvodu řízení zapalování 2 a 3
P0400 Recirkulace průtoku výfukových plynů, mimo meze
P0401 Recirkulace výfukových plynů, zablokováno
P0403 Porucha obvodu ventilu EGR
P0404 Recirkulace výfukových plynů, ventil, porucha
P0405 Zpětnovazební obvod EGR, nízké napětí nebo přerušený
P0406 Zpětnovazební obvod EGR, vysoké napětí nebo přerušený
P0420 Nižší účinnost katalyzátoru
P0444 EVAP, obvod řízení regenerace, žádný signál
P0445 EVAP, obvod řízení regenerace, porucha
P0462 Hladina paliva, snímač, nízké napětí
P0463 Snímač hladiny paliva, vysoké napětí
P0480 Porucha obvodu relé chladicího ventilátoru, nízké otáčky
P0481 Relé chladicího ventilátoru, vysoké otáčky, vysoké napětí
P0501 Rychlost vozidla, žádný signál (pouze M/T)
P0510 Poloha škrticí klapky, obvod spínače, porucha
P0562 Systémové napětí je příliš nízké
P0563 Systémové napětí je příliš vysoké.
P0601 Řídicí modul motoru, kontrolní součet, chyba
P0604 Řídicí modul motoru, RAM, chyba
P0605 Řídicí modul motoru, chyba zápisu
P0628 Palivové čerpadlo, relé, nízké napětí
P0629 Palivové čerpadlo, relé, vysoké napětí
P0650 Kontrolka funkční poruchy, nízké napětí
P0656 Výstupní obvod hladiny paliva, porucha
P1390 Porucha snímače nekvalitní vozovky
P1396 Neplatná data o nekvalitní vozovce (ABS)
P1535 Snímač teploty odpařovače, vysoké napětí
P1536 Snímač teploty odpařovače, nízké napětí
P1610 Hlavní relé, vysoké napětí
P1611 Hlavní relé, nízké napětí
P1628 Imobilizér, neúspěšná komunikace
P1629 Imobilizér, nesprávný výpočet
P1650 Kontrolka funkční poruchy, vysoké napětí
P2101 Akční pohon plnění ve volnoběžných otáčkách, obvod, porucha
P2118 Akční pohon plnění ve volnoběžných otáčkách, mechanická chyba
P2119 Akční pohon plnění ve volnoběžných otáčkách, funkční chyba

Autor:  xwolf [ stř bře 15, 2017 18:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor

Asi to není aktuální. Už jste někdo přišel na to co je ta porucha P1382. Díky

Autor:  palcov [ pon črc 31, 2017 17:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor

Palix před 7 roky má pravdu, měl by to být senzor rychlosti na (v mém případě levém) předním kole. Viz. http://www.bba-reman.com/gb/content/dtc_p1382. Mám stejný problém a čekám na náhradní senzor z číny... za 200..

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/