Právě je ned lis 18, 2018 20:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Bliká kontrolka mazania
PříspěvekNapsal: sob srp 18, 2018 10:36 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: pát čer 29, 2018 18:56
Příspěvky: 12
Zdravim tak som to znova rozobral uz aj olejove cerpalo vsetko precistil premazal na cerpadle som nenasiel ziadnu mechanicku chybu svetko poskladal nahodil som uz aj nove rozvody ,kladku ,klinove remene.Prva jazda a znova po zohriati na prevadzkovu teplotu preblikava kontrolka pod 1000 otacok v tahu a vyssie nesvieti len pod 1000 a na volnobeh co moze byt este netesne na motore ?kde moze unikat ten tlak ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bliká kontrolka mazania
PříspěvekNapsal: stř srp 29, 2018 20:37 
Offline
Stále na netu
Stále na netu

Registrován: pát črc 15, 2011 09:39
Příspěvky: 193
Bydliště: BB
dať manometer miesto čidla a otestovať aký je tam tlak, vidím to jedine v čidle tlaku alebo v čerpadle


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bliká kontrolka mazania
PříspěvekNapsal: úte zář 04, 2018 15:36 
Offline
Stále na netu
Stále na netu

Registrován: pát črc 15, 2011 09:39
Příspěvky: 193
Bydliště: BB
ešte mi napadlo že ti môže utekať tlak cez šály na klukovke, alebo v nejakých iných mazaných uloženiach v motore...ak sú tam vôle. Ale to by ten motor musel byť už riadne "načatý" a poznal by si to aj inak ako nízkym tlakom v mazacom okruhu :)
Veľa napovie aj množstvo karbónu, keď zhodíš to čerpadlo a napr veko ventilov.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bliká kontrolka mazania
PříspěvekNapsal: úte zář 04, 2018 23:01 
Offline
Začátečník
Začátečník

Registrován: pát čer 29, 2018 18:56
Příspěvky: 12
Ako by som to zistil inak auto startuje na otocenie klucika ci ake to ma mat ine javy ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bliká kontrolka mazania
PříspěvekNapsal: stř zář 05, 2018 10:52 
Offline
Stále na netu
Stále na netu

Registrován: pát črc 15, 2011 09:39
Příspěvky: 193
Bydliště: BB
treba si hlavne porovnať ako sa motor chová oproti dobe keď problém s tlakom nebol, nezvyklé zvuky, klepanie, reakcia na plyn a pod. Neviem ako je to u tvojho auta ale problém s tlakom oleja je typický hlavne u motorov kde bola zanedbaná údržba, naťahovali sa intervaly výmeny oleja, bol použitý nevhodný olej a pod. To môže spôsobiť opotrebenie zubov čerpadla, vznik vôlí a potom také čerpadlo nevie vyvinúť dostatočný tlak v okruhu. Každopádne treba si premerať reálny tlak v okruhu manometrom, zistiť či to nie je čidlo. Ak nie, skúsiť vymeniť čerpadlo. AK aj potom bude tlak mizerný tak budú niekde v motore v uloženiach také vôle, že cez ne uteká tlak.
Odporúčam riešiť čo najskôr, prevádzka motoru s nízkym tlakom oleja neprospieva.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |